לא שתקת

וואו: סיון רהב מאיר מגיבה למתקפה שגרם הצל

תמונה – פייסבוק הצל

מגישת חדשות 12 סיון רהב מאיר מגיבה לפוסט שפרסם נגדה הצל בעמוד הפייסבוק שלו לאחר הראיון עם בן גביר והמאבטח הערבי, מה שגם להצפת הפלאפון האישי שלה בנאצות וקללות.

"‏וואו, הכרתי את התופעה, אבל עד שאתה לא חוטף פוסט אישי נגדך מ"הצל", אתה לא באמת מבין את כוחו. אלפי אנשים בשעה, ללא הגזמה, מאז אתמול בערב. אגיב אולי מסודר בהמשך, בינתיים מחכה שאוכל לחזור להשתמש בסלולרי כמו פעם."

בפוסט זועם שפרסם אתמול כותב הצל, "חגיגות הלינץ' על בן גביר בשיא, אבל אני לא אשתוק והם יקבלו את על האמת לפרצוף. מהפחים הירוקים ממרצ ציפיתי לשנאה ולעיוות המציאות, ממרעילי הבארות מהתקשורת גם ציפיתי ללינץ' הזה. אבל ממך גברת סיוון רהב מאיר פייר? אני מאוכזב.. מסתבר שאת עוד צבועה אבל כשאת תקבלי בראש מחברייך ב0מאל (וזה יגיע) אני אזכיר לך עם מי יישרת קו".

הצל המשיך ותקף, "אני חייב לשאול אותך גברת סיוון, מי את? מי את שתגידי לו אני לא רואה בזה שום סכנת חיים? כנראה מה שהיה בשבילך סכנת חיים אם הוא היה חוזר בארון הביתה, זה מבחינתך התוצאה המתקבלת".

עוד תקף הצל, "מה שקורה בשידור זה פשוט מביש ומביך. את לא שופטת ולא עורכת דין את בסך הכל שדרנית בערוץ 12 שלוקחים אותך כעלה תאנה כדתיית המחמד שלהם. את שום דבר אחר. עם כל הכבוד לדעות שלך נכון לפעמים את בחורה מאוד נחמדה ומאוד אינטלגנטית, אבל פה את לקקנית ואת צבועה וזה מה שיצאת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.