קאמבק?

האיומים עזרו: הגרוש של טהוניה מחק את הסרטונים מהאינסטגרם

תמונה – אינסטגרם יניב בן משה

כמעט מתנצל: לאחר שאיימה עליו בתביעה, יניב בן משה הגרוש של טהוניה רובל מחק מהאינסטגרם את הסרטונים המביכים שפרסם לאחר הראיון אצל דנה וייס בערוץ 12.

בראיון לאתר מאקו התייחס בן משה לסרטונים שפרסם, "יכול להיות שפעלתי בצורה לא נכונה עם איך שהגבתי לריאיון של טהוניה ועם הפוסטים שהעליתי, ואם בסיפור הזה היינו רק אנחנו אז כנראה שהייתי שותק, אבל אני בוחר לדבר בגלל הבת שלנו, טליה. אני לא רוצה שהיא תגדל ותראה בטלוויזיה שאבא שלה רוצח" הסביר בן משה לאתר מאקו.

בראיון למעריב אמר בן משה, "העלתי את הסרטון רק כדי להוכיח שכל מה שטהוניה אמרה בכתבה אינו אמת, להוכיח את חפותי ובזמן שהיא הזמינה משטרה היא בכלל לא הייתה מאוימת כמו שטענה".

עוד אמר בן משה, "נתתי לה הזדמנות עד יום ראשון להתנצל על הדברים שהיא אמרה ולהודות שלא היו דברים מעולם, ולעולם לא הייתה מאוימת וחיה כמו מלכה. זאת הייתה בסך הכל זוגיות שלא הצליחה וכל אחד המשיך לדרכו. אם היא תתנצל אקח צעד אחורה ולא אגיש כתב תביעה וכמו שאני מכיר את טהוניה היא בחיים לא תתנצל".

תגובת עורך דינה של טהוניה רובל; אדיר מזוז: "על אף ששולחתי בחרה שלא להזכיר, אף לו ברמז, מיהו בן הזוג איתו הייתה במערכת היחסים מתעללת, בחר מר יניב בן משה לחשוף כי מדובר בו, ואף הגדיל לעשות והחל לחשוף סרטונים אשר יש בהם כדי להעיד על התנהגותו הנלוזה כלפיה. ואם לא די בכך, זוגתו הנוכחית של מר בן משה מפזרת רפש ושקרים העולים כדי לשון חמורה וזאת מעל לכל במה אפשרית, ואנו מצירים על כך שערוצי התקשורת נותנים יד לטענות חסרות שחר אלו ומשמשות כלי לפגיעה בשמה של שולחתי, אשר הביאה את המקרה האישי שלה בתקווה להציל את האישה הבאה ממערכת יחסים מתעללת.

עוד נמסר, "אל לנו לשכוח כי לבני הזוג יש ילדה משותפת, ובשל כך, בכדי להימנע ככל שניתן מפגיעה בה, שולחתי מבקשת שלא לשטוח טענותיה באמצעות גופי התקשורת. על אף האמור, שולחתי לא תשלים עם השקרים וההכפשות המתוארות ותוגש תביעה בימים הקרובים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.