שירות לואו-קוסט

דיילת ריינאייר שפכה מים חמים על נוסע והתעלמה ממנו

תמונה – Adrian Pingstone
נוסע בחברת הלואו קוסט ריינאייר (Ryanair) נכווה לאחר שדיילת בטעות שפכה עליו מים חמים, בחברת התעופה האירית לא העניקו לו שום טיפול במהלך הטיסה ואף לא ענו לפניותיו לאחריה. רק לאחר פרסום הדברים בפייסבוק ובערוצי התקשורת, החליטה ריינאייר לטפל בנושא.

המקרה אירע במהלך טיסה של ריינאייר מפורטוגל לסקוטלנד לאחר שבני הזוג תומאס וטניה טסו חזרה לביתם בסיום החופשה. במהלך הטיסה, חוסר ריכוז של אחת הדיילות הוא שככל הנראה הוביל לכך שמים רותחים נשפכו על רגליו קרסוליו של תומאס.

אלא שהסיוט של תומאס הפך לגדול יותר לאחר שלא זכה לשום טיפול או יחס מצד צוות האוויר ונאלץ להתמודד עם הכאב במשך שעות ארוכות עד לנחיתה המיוחלת והדיילת ששפכה את המים, גם אם בתום לב, נעלמה מהאופק.

הסיפור יצא לאור בזכות סטטוס שפירסמה טניה בפרופיל הפייסבוק שלה ובו גוללה את הסיפור המכאיב. לדבריה הדיילות התעלמו לחלוטין מהכוויות הקשות ברגליו של תומאס שנאלץ לשבת למעלה משעתיים וחצי כשהוא סובל משלפוחיות וכאבים עזים.

הכוויות ברגליו של תומאס
הכוויות ברגליו של תומאס

"אפילו לא הציעו להחליף מושב בשביל יותר מקום ברגליים, אפילו לא הציעו שוקולד או עזרה ראשונה" כך כתבה. טניה אף שלחה מספר אימיילים לחברה בבקשת תגובה אולם רינאייר התעלמה מפניית בני הזוג. עם הנחיתה תומאס נזקק לטיפול רפואי ונקלח לבית החולים. טיפול מקדים כאמור שנמנע ממנו היה נדרש עוד על המטוס.

רק לאחר הפרסום ברשת הטלוויזיה פוקס ניוז ובמקורות חדשותיים נוספים, החליטה Raynair לפרסם התייחסות ראשונה לפיה היא יצרה קשר עם הנושא ובודקת את פרטי המקרה.

https://www.facebook.com/tonina.ciantar/posts/2186806448041082

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.