סיפור בריטי

המשטרה הזהירה: מי שילעג לעבריין עלול להיענש

תמונה – משטרת בריטניה
משטרת בריטניה פרסמה תמונת מבוקש ברשת שהפך מהר מאוד לויראלי בגלל עיצוב השיער המיוחד שלו - המשטרה לגולשים: מי שילעג לתספורת עלול לעמוד לדין - הסיפור המלא

המשטרה בדרום ויילס שבבריטניה פרסמה אזהרה לגולשים ברשתות החברתיות שלעגו לתסרוקת של סוחר סמים מבוקש שפורסמה תמונתו ברשת.

המשטרה הפיצה בפייסבוק את תמונתו של ג'רמיין טיילור, בן 21 מניופורט שבבריטניה, לאחר שהפר את תנאי השחרור שלו מהכלא, לאחר שנתפס בסחר בסמים וקוקאין.

פרסום התמונה של המבוקש עם השיער המעוצב הפך לויראלי במיוחד, וגרר מאות אלפי תגובות, בדיחות, משחקי מילים של מעל למאה אלף גולשים בפוסט שפרסמה משטרת גוונד. לאחר מכן פרסמה המשטרה הודעת אזהרה לגולשים כי הם עלולים לעמוד לדין על פרסום הערות פוגעניות ברשת.

לאחר שהחשוד אותר, נמחק הפוסט מעמוד הפייסבוק של המשטרה ונמסר: "אנו באמת אסירי תודה לכל מי שעוזר לנו באיתור ג'רמיין טיילור, ועלינו להודות כי כמה מההערות הללו הצחיקו אותנו. עם זאת, כאשר חוצים את הקו מלהיות מצחיקים והופיכם למעיקים, אנו חייבים לוודא שאנו אחראיים ולהזכיר לאנשים להקפיד על מה שהם כותבים במדיה החברתית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.