הטופ של Nerf

רובי נרף הטובים ביותר שעוד אפשר לקנות חדשים

תמונה – נרף רפיד סטרייק, צילום – Mike Mozart
סדרת רובי נרף (Nerf) שהייצור הרשמי שלהם הפסיק, הופכים להיות מבוקשים במיוחד ברחבי הרשת. כתבה מתעדכנת עם המלצות לרכישת הנרפים הטובים ביותר שהייצור שלהם הפסיק.

אקדח, רובה, טיל, מטול, או אולי חץ וקשת? למותג הצעצועים הפופולרי נרף יש את היצע רחב שגם מתחדש ומתאים את עצמו לטרנדים, כמו בסדרת נרף פורנטנייט.

מאז 1969, מייצרת חברת המשחקים האמריקאית הסברו את סדרת הצעצועים נרף (Nerf). רוב הצעצועים עם מגוון רחב של גלי נשק שיורים חצים מבוססי קצף רכים ומשגעים ילדים ומבוגרים כאחד. ומוצרי נרף נוספים כמו כדורים לענפי ספורט שונים – פוטבול ובייסבול.

כחברה חדשנית, הסברו מרעננת מדי תקופה את סדרת כלי הנשק, רובי נרף ונוספים, ומפסיקה את הייצור הרשמי של סדרות קודמות, שהופכות למבוקשות לא רק עבור מעריצים מושבעים של נרף.

הבלאסטר של נרף – Nerf N-Strike Elite RapidStrike CS-18 – נרף אן סטרייק עלית רפידסטרייק הוא דוגמה טובה לרובה נרף אוטומטי שייצורו הופסק לפני כשלוש שנים, אך הוא עדיין ניתן לרכישה בישראל. מצאנו עבורכם באתר של רשת הצעצועים טויס אר אס במחיר מבצע שנע בין 220 ש"ח ל-300 ש"ח.

אן סטרייק מומלץ נוסף שייצורו הופסק ועדיין ניתן לרכישה כחדש הוא "Nerf N-Strike Vulcan" למרות שהוולקן לא זכה לביקורות משבחות כמו הרפיד סטרייק, מדובר בכלי נשק ייחודי של נרף. מצאנו יד שנייה במרקטפלייס של פייסבוק ויד שנייה וחדש באיביי ואמזון ארה"ב. במחירים שמגיעים לעד כדי 1000 ש"ח עם משלוח.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.