שלא יגמר לעולם

5 סמארטפונים עם חיי הסוללה הארוכים ביותר

תמונה – The Tech Chap
החידושים הטכנולוגיים בעולם הסלולר לא מפסיקים לרגע. ממסכים מתקפלים, רשתות מתקדמות, מצלמות מרובות ואמצעי אבטחה, אבל מאפיין אחד נותר חשוב במיוחד לאורך השנים לכל המשתמשים, אורך חיי הסוללה.

סוללה ממוצעת מספיקה בדרך כלל ליום עבודה בשימוש מתון אך משתמשים כבדים יותר נאלצים להטעין את המכשיר מספר פעמים לאורך היום. סוללות גם מאבדות מכוחן הכללי לאורך הזמן, מתרוקנות מהר יותר ונטענות לאט יותר ואחרי מספר שנות שימוש ישנה סכנה של אובדן מוחלט של הסוללה. אתר הטכנולוגיה CNET ערך בדיקה מקיפה ודירג את 5 המכשירים בעלי אורך חיי הסוללה הארוכים ביותר.

LG V50 ThinQ
עם 5 מצלמות ועמידות למים, מגיע הטלפון של LG לזמן סוללה של 17 שעות ו-49 דקות. המכשיר החדש של LG הוא גם בין הראשונים שתומך ברשת האלחוטית המתקדמת 5G הנפרסת במדינות רבות בימים אלו, מה שמאפשר למשתמשיו לגלוש באינטרנט במהירויות גבוהות במיוחד.

Samsung Galaxy Note 9 – סמסונג
זמן הסוללה בסמסונג גלקסי נוט 9 עמד על 19 שעות ו-20 דקות בבדיקה. למכשיר מסך בהיר וגדול, אחסון פנימי מסיבי וכמובן את עט הסטיילוס המפורסם. הדגם החדש Note 10 עתיד לצאת לשוק בתחילת אוגוסט 2019.

Apple iPhone XR – אייפון
מבין כל מכשירי האייפון האחרונים, ה-iPhone XR הגיע לתוצאות הטובות ביותר והחזיק מעמד 19 שעות ו-53 דקות. המכשיר עצמו כולל מסך גדול ומרשים, גוף מכשיר נוח לאחיזה, ביצועים מהירים, זיהוי פנים וטעינה אלחוטית ומצלמה שכמעט וזהה באיכותה לזו של ה-iPhone XS.

Samsung Galaxy S10 Plus – סמסונג
הבטריה המפלצתית של סמסונג החזיקה מעמד 21 שעות תמימות לפני שהמכשיר שבק חיים. הטלפון מתהדר במסך AMOLED יוצא דופן, כלים מועילים ורבים למצלמה ואופציה להטעין אלחוטית גם מכשירים אחרים. אם גרסת הפלוס של המכשיר גדולה או יקרה מדי בשבילכם, אפשר בהחלט להסתפק בדגם ה-S10 שגם הפגין ביצועי סוללה מרשימים עם לא פחות מ-18 שעות.

Huawei P30 Pro – וואווי
הסוללה של המכשיר הסיני החזיקה מעמד את הזמן הארוך ביותר בבדיקה עם זמן של 22 שעות ו-57 דקות. יחד עם 4 מצלמות משובחות, עיצוב מרשים וטכנולוגיות חדישות, Huawei מטפסים אט אט לצמרת בעולם הטכנולוגיה הסלולרי. גם האח הצעיר Huawei 30 סיפק נתוני סוללה מרשימים עם 21 שעות ו-31 דקות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.