מעניין לדעת

טריק פשוט יקצר לכם משמעותית את זמן ההמתנה בדואר

תמונה – דואר ישראל
דואר ישראל היא אחת החברות השנואות ביותר בישראל. דוח נציב תלונות הציבור לשנת 2018 שפורסם בחודש שעבר חושף כי היא גם שיאנית התלונות המוצדקות. טיפ קטן ופשוט חושף את השיטה - כך תקצרו משמעותית את זמני ההמתנה בדואר.

ועדת השרים לענייני הפרטה, אישרה ב-2018 את הפרטת דואר ישראל, כאשר השלב הראשון שאושר בהפרטת החברה הממשלתית היא מכירת 20% ממניותיה שיוצעו במכרז פרטי למשקיעים אסטרטגים בארץ ובחו"ל ו-20% נוספים שיונפקו בשלב עתידי לציבור. בזמן שרשות החברות הממשלתיות עתידה להתחיל בקרוב את הליך הפרטת חברת דואר ישראל, מתוך מטרה לשפר את השירותים לציבור, דואר ישראל ממשיכה בקיצוצי כוח אדם, איחוד סניפים ובעיקר ממשיכה במתן שירות לקוי ללקוחותיה.

דוח של נציב תלונות הציבור לשנת 2018 חושף את מימדי החוסר הריצוי של הציבור מדואר ישראל וזו דורגה במקום הראשון כשיאנית התלונות המוצדקות עם כמעט 1000 תלונות במהלך 2018 שהוגשו לנציב.

ב-2015 השיקה דואר ישראל אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון שבין היתר מאפשרת להזמין תור ישירות מהאפליקציה ובכך לחסוך זמן המתנה יקר. אולם האפליקציה נותנת מענה ל-8% בלבד מלקוחות דואר ישראל. כאשר על פי נתונים רשמיים, במהלך אפריל – יוני 2019, כ-480 אלף לקוחות השתמשו בשירות הזמנת תור מראש.

פתקית תור בדואר ישראל
פתקית תור בדואר ישראל

אולם עד להפרטת הדואר, הליך שאמור לשפר את השירות שמוענק לציבור, מיליוני ישראלים צוברים שעות המתנה רבות בציפייה לשירותים בסיסיים כמו ביצוע תשלומים, שליחת דואר וחבילות וקבלת דברי דואר מחו"ל.

טריק פשוט יאפשר לכם לחסוך זמני המתנה יקרים גם אם לא הספקתם לשריין תור באפליקציה של הדואר. בעת הכניסה לסניף, יש לבחור בעמדת זימון התורים באופציה "מטבע חוץ". בחירה באפשרות זו תקצר משמעותית את זמן ההמתנה ותאפשר לכם לעקוף אפילו כאלו שחיכו זמן רב לפניכם.

הסיבה לכך פשוטה. רכישה ומכירה של מטבע חוץ היא אחד השירותים המרכזיים של הדואר והיא גם מייצרת לדואר ישראל רווח גבוה לאורך זמן, כך שהאינטרס שלהם הוא להעניק שירותי מטח לכמה שיותר לקוחות וכפועל יוצא מכך גם מערכת התורים מעניקה עדיפות אוטומטית ללקוחות שרוצים שירותי מטבע חוץ. אז בפעם הבאה שאתם מגיעים לסניף הדואר, קחו שני מספרים, האחד רגיל והשני עבור שירותי מטבע וחוץ ותראו בדיוק איזה תור מגיע ראשון.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.