תיעוד

"מהלל שהידים": אחמד טיבי התקבל בדגל

תמונה – אחמד טיבי
ח"כ אחמד טיבי במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו: "אם יעשו בדיקה מיקרוסקופית על הידיים של נתניהו, ימצאו כתמי דם של רבין" - ח"כ עודה: "ראש הממשלה היוצא הוא פסיכופט מסוכן ללא גבולות. עבריין עם הגב לקיר. למישהו יש ספק שהוא יכחיש את המניע הפוליטי של הרצח הבא?" - בחוץ הפגינו פעילי ימין: "טיבי מחבל טיבי מהלל השהידים, טיבי רוצח" - תיעוד

בכנס שבת תרבות ברמת השרון אמר ח"כ אחמד טיבי: "אם היינו תומכים מבחוץ בממשלת מיעוט זה היה נגמר ברצח פוליטי של אחד מאיתנו. זה הצליח לנתניהו כבר פעם אחת בעבר. אם יעשו בדיקה מיקרוסקופית על הידיים של נתניהו, ימצאו כתמי דם של רבין"

מפלגת הליכוד הגיבה: "מהלל השהידים, שהיה יועצו הקרוב של הארכי-טרוריסט יאסר עראפת, שדמם של אינספור ישראלים על ידיו, ממשיך בהפצת עלילות דם נגד ראש הממשלה, ונגד מדינת ישראל כולה"

לאחר מכן כתב ח"כ אחמד טיבי: "הוזמנתי ובאתי כדי לשמוע ולהשמיע. הוכיתי ע׳י מפגין במקל של דגל וכן ע׳י שלט, וביציאה נזרק לעברי חול ועפר . בתוך האולם התנהל דיון תרבותי ער ואני מודה לכל מי שבא לשמוע . האלימות הזאת היא תוצאה ישירה של ההסתה של הנאשם מבלפור"

الاعتداء على النائب الطيبي، رئيس كتلة القائمة المشتركة، من قِبل متطرفين تظاهروا وحاولوا منعه من الدخول الى قاعة مؤتمر "سبت ثقافي" وقاموا بوصف الطيبي "بالقاتل والارهابي وداعم الشهداء". احد المتطرفين ضرب د الطيلي على رأسه بعصا العلم عند دخوله ومتظاهرة اخرى القت بحفنة رمال على وجه الطيبي وضربته بلافته عند خروجه من المحاضرة التي غصت بالحضور .الطيبي: نُسمع صوتنا وموقفنا وقضيتنا العادلة في كل مكان. المتطرفين ومن يقف خلفهم لن يثنونا عن مواصلة نضالنا.

Posted by ‎Ahmad Tibi احمد طيبي‎ on Saturday, November 30, 2019

ח"כ איימן עודה הגיב: "השנאה ואלימות שמפיץ נתניהו מתפשטות כאש בשדה קוצים. ערבים, יהודים שמאלנים, עיתונאים, מערכת המשפט ואפילו חברי מפלגתו שגרועים ממנו מבחינה אידיאולוגית. ראש הממשלה היוצא הוא פסיכופט מסוכן ללא גבולות. עבריין עם הגב לקיר. למישהו יש ספק שהוא יכחיש את המניע הפוליטי של הרצח הבא?"

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "שלום לחבר הכנסת אחמד טיבי. אמרת לקהל שאתה נהנה לשטות בו, והוא שותה בצמא את דבריך נגד ישראל וביבי. שדמו של רבין על הידיים של נתניהו. אבל האמת היא שהדם של אלפי נרצחים יהודים נמצא על הידיים שלך. וזה שאתה מקבל במה בזכות הנאצות שלך את נתניהו. מראות את גודל העוורון. שגורמת השנאה לביבי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.