שופינג ברשת

בלאק פריידיי 2021: רוצים שהמשלוח מחו"ל יגיע מהר? הטיפים שאסור לכם לפספס

תמונה – Pixabay
יום הקניות בלאק פריידיי 2021 כבר כאן ועם מבול השופינג של ה-Black Friday, בחברת השילוחים הבינלאומית UPS מפרסמים סדרת טיפים לקנייה נכונה ברשת שיעזרו לכם לקבל את ההזמנה במהירות האפשרית.

Black Friday, שנחשב לשיא חודש הקניות, יחול ביום שישי ה-26.11. UPS בישראל ערוכה לשבור שיאי יבוא השנה, ומציעה טיפים חשובים לכל צרכן

בלאק פריידיי (יום שישי השחור) שיערך ביום שיש ה26.11 הוא כבר מזמן לא יום-יומיים של הנחות ומבצעים. בשנים האחרונות טירוף הקניות נפרש על פני חודש קניות שלם, וארבעת חגי השופינג ,shopping.il, יום הרווקים הסינים, יום שישי השחור ומיד אחריו Cyber Monday (יום שני "המקוון"), מהווים את השיא שלו.

השנה, כדי לייעל את תהליך רכישת מוצרים ישירות מאתרי אינטרנט בחו"ל, OPSI, קבלנית מורשית של UPS בישראל מציעה לצרכנים את הטיפים החשובים ביותר לקניות אונליין מחו"ל.

להלן הטיפים הנבחרים:

• משלוח בשווי עד 75$ פטור לרוב ממיסים מעמלות. אם רוכשים בשקלים, מומלץ לשמור על טווח ביטחון סביר מתחת לשווי של 75$ למקרה ששער הדולר ישתנה במהלך תקופת המשלוח.

• במידה ועלות ההובלה לא כלולה במחיר המוצר – בהזמנת פריטים בערך נמוך מ-75$ יש לשים לב שהספק מציין את עלות ההובלה בשורה נפרדת. אם עלות המוצר וההובלה רשומות בשורה אחת, ויחד הן עולות על 75$ עלולים לשלם מיסים בכל זאת.

• ישנם מוצרים שכדי לייבאם לארץ נדרשים אישורי רשויות בישראל ("חוקיות היבוא"), לדוגמא- תרופות ותוספי מזון (מכמות מסויימת), מכשור רפואי, מכשירים ביתיים הצורכים גז וחשמל, מוצרי תעבורה וכד'. חשוב להיות מודעים לכך מראש – יבוא של מוצרים כאלה עלול לקחת זמן וכרוך בעלויות נוספות.

• מוצרי עישון ( המותרים ביבוא) וטבק נדרשים בסימון על פי החוק גם ביבוא אישי, ויש להיערך לכך.

• לאחרונה נכנס לתוקפו צו המטיל מס קנייה על כלים חד פעמיים גם ביבוא אישי, ויש לקחת עלות זו בחשבון כאשר מזמינים מוצרים מסוג זה.

• חלק מחברות השילוח מאפשרות מספר אפשרויות מסירה ללא תוספת תשלום, כדאי לבחור את האופציה הנוחה לכם ביותר – מסירה עד הבית, למקום העבודה, לחנות באזור המגורים או ללוקר. הזמנתם משלוח עד הבית? הקפידו למלא פרטים מלאים ככל האפשר, כולל מס' קומה ומס' דירה וכמובן טלפון נייד, כדי למנוע עיכובים במסירה.

• ישנם מוצרים שאסור לייבא לישראל, כדאי להכיר את הרשימה כדי לא להתאכזב. דוגמאות לפריטים כאלו:

– שטרי כסף
– כרטיסי הגרלה
– פריטים מסויימים בצורת כלי יריה
– משבש מד מהירות לייזר
– כלים לעישון סמים למיניהם

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "בלאק פריידיי 2021: רוצים שהמשלוח מחו"ל יגיע מהר? הטיפים שאסור לכם לפספס"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.