ממצאי מחקר

זה מה ששליחי המסעדות עושים עם האוכל שלכם

תמונה – מזון מהיר, צילום: James Sutton
ממצאי מחקר מקיף שנערך בארצות הברית מגלים נתונים מדאיגים, לפיהם % 28 משליחי האוכל שלקחו חלק בסקר, הודו כי הם נוטים לטעום ממנות המשלוח.

בשנים האחרונות ישנו גידול עקבי בהזמנות משלוחים ממסעדות באמצעות אפליקציות משלוחי אוכל בארץ ובעולם. הנוחות של עיון בתפריטי המסעדות לאורך רוב שעות היום מהספה, בלי להקדיש זמן לבישול ארוחות, שטיפת כלים וקניות תכופות העלה דרמטית את הדרישה והפופולריות של שירותים שונים ונראה שבשנה האחרונה התחרות עלתה מדרגה עם השקת אפליקציות חדשות הפועלות עם מערך שליחים פרילנסרים המספקים את המנות היישר לבתים. האפליקציות הפכו קלות יותר לשימוש, מספר המסעדות שהצטרפו לשירותים השונים גדל דרמטית והשירות הפך למהיר ויעיל יותר. סקר חדש של US Foods שהשירותים המדוברים באים עם מחיר מפתיע.

ע"פ המחקר שנערך בקרב 2,015 אמריקאים, אשר חלקם הזדהו כעובדים לשעבר של לפחות אחת מאפליקציות האוכל הגדולות בארה"ב, 20 אחוז מהלקוחות סבורים שהשליח אוכל חלק מההזמנה בדרכו אליהם. הנתון הזה מתגלה כסלחני לנוכח הנתון של 28 אחוזים מהשליחים עצמם שהודו שהם נוטים לנשנש ממנות המשלוח מדי פעם.

כשהשליחים נשאלו לגבי הסיבות שהובילו אותם לטעום מהמנות, 54 אחוז מהם טענו שהם פשוט לא יכלו להתאפק לנוכח הריחות המפתים.

פיצה, צילום: PublicDomainPictures
פיצה, צילום: PublicDomainPictures

עוד נתונים שעלו מהסקר בנוגע להזמנות אוכל נמצא כי גם הלקוחות וגם השליחים הסכימו כי 4$ הוא סכום מספק כטיפ והרוב המוחץ מסכים כי נתינת טיפ לשליחי אוכל היא רצויה ואף הכרחית.

17 אחוזים מהלקוחות אמרו שהאוכל שהם מזמינים מגיע לעיתים קרובות קר ולא טרי, 16 אחוז התלוננו על איחורים רבים בהגעת המשלוח ו-12 אחוז טענו שההזמנות שקיבלו היו שגויות לחלוטין בתדירות גבוהה יחסית.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!