חדשות נטפליקס

ג'ורג' קלוני יביים ויככב בסרט של נטפליקס "בוקר טוב, חצות"

תמונה – מלכוד 22 | יס yes
אחרי המיני סדרה מלכוד 22 ב-Hulu הבמאי שחקן זוכה פרסי האוסקר ג'ורג' קלוני יביים ויככב בסרט חדש מבית נטפליקס המבוסס על הספר "בוקר טוב, חצות".

נטפליקס מודיעה על גיוסו של זוכה פרס האקדמיה, הבמאי והשחקן ג'ורג' קלוני לסרט קולנוע בבימויו של מארק סמית' (במאי האיש שנולד מחדש). שמו של הסרט טרם נבחר ומדובר בשלבים מוקדמים בהפקה, אולם פורסם כי התסריט יהיה מבוסס על הספר "בוקר טוב, חצות" (Good Morning, Midnight) של לילי ברוקס-דלטון.

אוגוסטין, אסטרונום מבריק ומזדקן שנשבה בחקר הכוכבים, חי במשך שנים רבות במאחזים מרוחקים ומחפש להוכיח כיצד נוצר היקום. אל המאחז הנוכחי שלו – במרכז מחקר בקוטב הצפוני, מגיעו חדשות על אירוע קטסטרופלי והמדענים נאלצים להתפנות, אך אוגוסטין מסרב לנטוש את עבודת וזמן קצר לאחר שהאחרים עזבו, הוא מגלה ילדה מיסתורית בשם אייריס.

טריילר מלכוד 22

במקביל, מומחה המשימה סאליבן נמצא על ספינה שעושה דרכה חזרה מכוכב ג'ופיטר, אחרי מחיר כבד שחקר החלל גבה ממנו; בת שנותרה מאחור ונישואים שהסתיימו. סאליבן עתה מוצא עצמו מול תקלה בספינה שגורמת לו לתהות אם אי פעם יגיע הביתה. בעוד אוגסטין וסאליבן עומדים מול עתיד בלתי-ידוע, הסיפורים שלהם משתלבים בהדרגה במסקנה עמוקה ולא צפויה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.