חדשות נטפליקס

סמואל ל. ג'קסון חוזר כבלש שאפט בסרט חדש של נטפליקס

תמונה – Netflix
הבלש חסר המעצורים ג'ון שאפט חוזר בסרט חדש שמשודר בנטפליקס. זהו הסרט החמישי בסדרה. את שאפט יגלם השחקן סמואל ג'קסון שכיכב בסרט בשנת 2000.

נטפליקס ואולפני וורנר מציגים את ההפקה החדשה בסדרת סרטי Shaft המבוססת על ספר מאת ארנסט טידמן. הסרט המקורי שיצא לאקרנים ב-1971 ולווה בשני סרטי המשך שניצלו את המומנטום סביב הלהיט שהנציח את דמותו של הגיבור האפרו-אמריקאני ב-1927 וב-1973. סדרת הסרטים הפכה לקלאסיקה קולנועית ולמועמדת לפרסים.

בשנת 2000 יצא חידוש לסרט המקורי בכיכובו של סמואל ג'קסון שגילם את אחיינו את ג'ון שאפט מהסרטים המקוריים. השחקן ריצ'רד ראונדטרי שגילם את שאפט במקור אף הופיע בתפקיד אורח בסרט. הסרט החדש שעולה בימים אלה בנטפליקס, מצרף לנו לעלילה את בנו של שאפט, ג'יי ג'יי אותו לא ראה מאז שהיה תינוק.

הפקה הסרט החלה עוד בפברואר 2015 לאחר שחברת ההפקות New Line רכשה את הזכויות לסרטים על שאפט. ב-2018 החלו הצילומים לסרט בבימויו של טים סטורי. על פי הדיווחים נטפליקס שילמה 6-7 מיליון דולר עבור זכויות השידור של הסרט.

אתרי ביקורות הסרטים שזכו להצצה מוקדמת, העניקו לסרט החדש של שאפט ציון נמוך במיוחד. אתר הביקורות "עגבניות רקובות" (Rotten Tomatoes) העניק לו ציון של 35% בהתבסס על 79 ביקורות מקצועיות, עם דירוג ממוצע של 4.89/10.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.