תגובה רשמית

האם זה הסוף של שיתוף סיסמאות נטפליקס?

תמונה – Netflix
ישראלים ומשתמשים רבים מרחבי העולם בשירות הסטרימינג נטפליקס (Netflix), חולקים את סיסמאות החשבון שלהם עם חברים ובני משפחה ומאפשרים להם לצפות בתכנים ממנוי אחד. לנטפליקס אין עדיין תוכניות מוחשיות במלחמה נגד שיתוף הסיסמאות, אך החברה הודיעה כי היא מנטרת ובודקת את המצב.

רבים ממשתמשי נטפליקס משתפים עם בני המשפחה את הסיסמא של החשבון כך שיוכלו לצפות בתכני נטפליקס ללא הגבלה. על פי סקר של רשת הטלוויזיה CNBC שנערך בשנה שעברה, כ-10% ממשתמשי נטפליקס, אינם משלמים עבור החשבון שלהם, מה שמסב לנטפליקס אובדן הכנסות פוטנציאלי שיכול להגיע ללמעלה מ-100 מיליון דולר בחודש.

5 סרטי המלחמה הכי טובים לצפייה בנטפליקס

סמנכ"ל הכספים של נטפליקס התייחס למאבק עתידי בשיתוף סיסמאות ואמר: "נטפליקס ממשיכה לנטר את הנושא ואנו בודקים את המצב ומחפשים דרכים ידידותיות עבור הצרכנים. בשלב זה אין לנו תוכניות גדולות להכריז".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.