לקראת פשרה?

בזכות התיווך הישראלי: רוסיה ואוקראינה מתקרבות להפסקת אש?

תמונה – קובי גדעון לעמ

בזכות התיווך של בנט? גורמים ישראלים בכירים שנשארו בעילום שם מסרו הערב לחדשות 12 מסר אופטימי לגבי מצב הלחימה בין רוסיה ואוקראינה.

הגורמים מסרו כי יש תזוזה מסוימת בין רוסיה ואוקראינה ושהפעילות הישראלית תרמה להתקדמות המשא ומתן על הפסקת אש.

עוד הוסיפו הגורמים כי האוקראינים יורדים מן העצים וגם הרוסים שיצאו למשא ומתן עם דרישה לעזיבתו של נשיא אוקראינה זלנסקי את אוקראינה ופירוז המדינה מנשק, מיתנו את דרישותיהם.

הגורמים התייחסו גם לחלקה של ישראל בהתקדמות ואמרו כי  מדינת ישראל לא נכנסה לתיווך כדי לארגן פסגה למצלמות בירושלים וכי התוצאה של  מהלך התיווך היא ירידה ניכרת של הלחץ על ישראל.

על פי דיווחים מסוכנויות הביון, לא היתה כמעט התקדמות של הכוחות הרוסיים ביממה האחרונה, זאת בעקבות ההתנגדות העזה של הכוחות האוקראיניים.

דוחות המודיעין במערב מדווחים כי בשל ההתנגדות האוקראינית כמעט ולא הייתה התקדמות של כוחות רוסיים. הבריטים מעריכים שרוסיה תוכל להמשיך להילחם בהיקף מלא רק עוד תקופה קצרה יחסית – בין עשרה ימים לשבועיים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.