תנצל את החסינות

חברת הכנסת תבקר בכלא את העצור המנהלי

תמונה – ללא

סערת המעצרים המנהליים: חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית הודיעה היום לשר הבט"פ ולנציבות שב"ס, כי בכוונתה לנצל את חסינותה הפרלמנטרית כדי לבקר בבית המעצר את העצור המנהלי אלחי כרמלי, ולעמוד מקרוב על תנאי כליאתו כבר בימים הקרובים.

"בכוונתי להשתמש בחסינותי הפרלמנטרית כדי לפגוש מקרוב את העצור המנהלי אלחי כרמלי, שעצור מזה כחודש ללא משפט וללא ראיות בצו שערורייתי שהטיל בני גנץ, ולפקח מקרוב על תנאי כליאתו".

לדבריה, "על פי דיווחים שהגיעו אלי, כרמלי מוחזק בתנאים מחפירים, בתא קטן, ללא שיחות טלפון – אף לא לאשתו, ומבלי שיתאפשר לו לקיים תפילות במניין וצרכים דתיים נוספים, גם לא בבית הכנסת שבכלא".


"לא יתכן שבזמן שרבי מרצחים וראשי ארגוני טרור מקיימים ח'פלות בכלא, עצורים מנהליים יהודים שלא הואשמו באף עבירה ישבו בתנאים מחפירים. את הצו הזה שהוציא בני גנץ ממניעים פוליטים בשלהי כהונתו, תוך עקיפה בוטה של בית המשפט שהורה לשחרר את כרמלי, יש לבטל בהקדם האפשרי. עד אז אעמוד על המשמר לוודא שהעצורים המנהליים זוכים למלוא התנאים העומדים להם בחוק", אמרה סון הר-מלך.

נזכיר כי כרמלי, תושב השומרון, נשוי ואב לתינוקת, נעצר לפני כחודש בידי המשטרה אשר ביקשה להאריך את מעצרו אך בימ"ש השלום בירושלים דחה את הבקשה. דקות לאחר החלטת בית המשפט, חתם שר הביטחון היוצא גנץ על צו מעצר מנהלי ל-4 חודשים כנגד כרמלי. מאז, לטענת עורכי דינו, הוא מוחזק בתנאים קשים בבית המעצר מגרש הרוסים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.