מרתיח

מכוון או תקלה? גוף ממשלתי מכיר במדינת 'פלסטין'

תמונה – בצלמו

אזרחים שנכנסו לאתר הממשלתי 'מנוע הזכויות הלאומי', נדהמו לגלות שניתן לבחור תחת עמודת המדינות את 'פלסטין'. זאת במקביל למאבק הבינלאומי שמנהלת ישראל במשך שנים ארוכות נגד הכרה חד צדדית של מדינות בעולם במדינת 'פלסטין'.

מנוע הזכויות הלאומי הוא אתר אינטרנט ממשלתי למיצוי זכויות, הפרויקט נוצר על ידי ישראל דיגיטלית וממשל זמין, יחד עם המוסד לביטוח לאומי, הרשות לזכויות ניצולי השואה, משרד הבריאות, רשות האוכלוסין, רשות המיסים, משרד הבינוי והשיכון, משרד התחבורה, משרד העלייה והקליטה, המשרד לשוויון חברתי, משרד הרווחה, משרד הכלכלה, הרשות להגנת הצרכן, משרד המשפטים, החשב הכללי, בנק ישראל, רשות המים, רשות החשמל, הרשויות המקומיות, מיזם כל זכות וחברת סיגנצ'ור איי.טי.

אלון שוורצר ראש אגף מדיניות בתנועת אם תרצו מסר בתגובה: "אנו דורשים להסיר מיידית את האפשרות לבחור במדינת "פלסטין". מדובר בהתנהלות לא תקינה של גוף ממשלתי ועליו לתקן זאת ללא דיחוי. כמו כן אנו מצפים לבצע בדק בית ותחקיר כיצד קרתה התקלה, לוודא שמדובר בטעות ולא בירוע מכוון. לאחר מכן יש להפיץ ולפרסם את מסקנות הבדיקה לכלל משרד הממשלה על מנת לוודא שהדבר לא יחזור על עצמו."

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "מצער ומקומם שגוף ממשלתי מכיר בישות שלא קיימת ישות של אויב שפועל להשמדתנו. אני דורש כמובן להוריד את האזכור השיקרי, ובנוסף לעשות בדק בית איך הגענו לדבר כזה. משרדי ממשלה אמורים להיות גוף ניטרלי לא גוף שמאל קיצוני'.'

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.