התנצלות מפוארת

ברק מתנצל על אוקטובר 2000: "אני יכול להיות זה שיביא לפתרון"

תמונה – ישראל דמוקרטית
רוצה חיבורים: אהוד ברק נענה לדרישתו של עיסאווי פריג' ממרצ להתנצל בפני ערביי ישראל על אירועי אוקטובר 2000 "אני לא מסיר את עצמי מאחריות ואני יכול להיות זה שיביא לפתרון". האם ההתנצלות תוביל לחיבור בין מרצ למפלגתו של אהוד ברק? ימים יגידו - האזינו להתנצלות

האזינו להתנצלות של ברק בריאיון לאסתי פרז בכאן רשת ב

: יו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק נענה לדרישתו של עיסאווי פריג' ממרצ להתנצל בפני ערביי ישראל על אירועי אוקטובר 2000 בהם פרצו מהומות קשות במגזר הערבי, "אני באמת נושא באחריות לכל מה שהתרחש בתקופת כהונתי כראש ממשלה, בהם גם אירועי אוקטובר, אני לא מסיר את עצמי מאחריות ואני יכול להיות זה שיביא לפתרון".

מהליכוד נמסר בתגובה: "ההתנצלות הפתטית של ברק, שלא משכנעת איש, נועדה רק למטרה אחת: לאפשר את חיבורו למרצ. אנחנו עדיין מחכים להתנצלות של אהוד ברק על כך שהיה ראש הממשלה הכושל בתולדות ישראל, שברח מלבנון, הפקיר למוות את לוחם צה״ל, לא עשה דבר מול הלינץ׳ ברמאללה, הוביל לאינתיפאדה ועוד קיבל 2.3 מיליון דולר מקרן וקסנר שניהל חברו הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין".

ח"כ עיסאווי פריג' ממרצ מסר בתגובה להתנצלות של אהוד ברק: "הדברים של אהוד ברק היום על אחריותו לאירועי אוקטובר 2000, הם התחלה חשובה. ברק פתח את הדלת לדיאלוג עם החברה הערבית והאחריות שלנו היא לסייע לו לפתוח את הדלת ולא לטרוק אותה בפניו. כעת עלינו למצות כל סיכוי ליצירת גוש שמאל מרכז חזק".

ח"כ מטאנס שחאדה בלד (ויקפדיה)
ח"כ מטאנס שחאדה בלד (ויקפדיה)

ח"כ אמטאנס שחאדה בתגובה להתנצלותו של ברק: "התנצלותו של ברק ריקה מתוכן ומטרתה לנסות ולגרד כמה קולות מהציבור הערבי. אירועי אוקטובר 2000 חרוטים בזכרונם הקולקטיבי של האזרחים הפלסטינים, ושום התנצלות לא תחזיר את ההרוגים למשפחותיהם".

עוד הוסיף ח"כ שחאדה: "מי שבאמת מתנצל על מעשיו, עליו ראשית להכיר ולפעול נגד העוול ההיסטורי והמתמשך כלפי העם הפלסטיני, ולפעול כדי להעמיד את האחראים לדין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!