עדכון

נעצרו חשודים שתקפו את הבלוגר מסעודיה

עדכון: שלושה חשודים ערבים תושבי מזרח ירושלים, נעצרו הבוקר בחשד שתקפו אתמול את הבלוגר הסעודי מחמוד סעוד ביריקות, קללות, כיסאות וגידופים, באזור רחבת הר הבית ובעיר העתיקה בירושלים. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים. - הבוקר נפגש ראש הממשלה נתניהו עם מחמוד סעוד יחד עם משלחת הבלוגרים ממדינות ערב שהוזמנה לביקור פרטי בישראל ביוזמת משרד החוץ.

בגלל תמיכתו בישראל: שלושה חשודים ערבים תושבי מזרח ירושלים, נעצרו הבוקר בחשד שתקפו אתמול ביריקות, קללות, כיסאות וגידופים, באזור רחבת הר הבית, את מחמוד סעוד מסעודיה שהגיע לישראל עם משלחת של בלוגרים ממדינות ערב. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

הבוקר נפגש ראש הממשלה נתניהו עם מחמוד סעוד יחד עם משלחת הבלוגרים ממדינות ערב שהוזמנו לביקור פרטי בישראל ביוזמת משרד החוץ ולשכת ראש הממשלה.

לאחר הפגישה עם הבלוגרים ממדינות ערב אמר נתניהו: ״נפגשתי עכשיו עם משלחת עיתונאים ממדינות ערביות שלרובן אין קשרים דיפלומטיים עם ישראל. הם ביטאו את הרצון שלהם שהציבור הערבי יכיר את מדינת ישראל, יבוא למדינת ישראל ויחזק את הקשרים הללו. אני עובד על זה קצת בגלוי והרבה מאוד בסתר כדי לחזק את הקשרים הללו. זהו ביקור חשוב. יש כוחות שכמובן רוצים להחזיר אותנו אחורה – אך אנחנו מתקדמים קדימה.

עוד הוסיף נתניהו: "אמרתי להם דבר אחד, שאני מאמין בו, שהכוח היחידי שמונע את קריסת המזרח התיכון, מתוך המזרח התיכון, זה ישראל. בלי ישראל, אני יכול להגיד בוודאות, שהמזרח התיכון היה קורס תחת כוחות הקנאות האסלאמית – השיעית המונהגת על ידי איראן, או הסונית המונהגת על ידי דאע"ש. ישראל, בהיותה כאן, בפעולותינו, בעשייה הגדולה שלנו ובשיתופי הפעולה שלנו – מונעת את קריסתו של המזרח התיכון לאסלאם הקיצוני״

תיעוד המתקפה האלימה נגד הבלוגר מחמוד סעוד בעיר העתיקה בירושלים

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!