חגגו מוקדם?

התפתחות משמעותית בפרשת קפריסין

תמונה – מתוך פייסבוק
לאחר החגיגות על שחרורם: הצעירים הישראלים שנחשדו בפרשת קפריסין ושוחררו, יוזמנו שוב ככל הנראה לחקירה במשטרת קפריסין, זאת בעקבות הפצת סרטונים של הצעירה ברשתות החברתיות.

התפתחות משמעותית בפרשת קפריסין: דובר משטרת איי נאפה הודיע כי נפתחה חקירה נגד הצעירים הישראלים, בחשד להפצת סרטונים אינטימיים של הצעירה הבריטית שהתלוננה נגדם. לפי החוק בקפריסין, העונש על הפצת סרטונים ללא אישור המצולמים, יכול להגיע עד 5 שנות מאסר. כך דווח בחדשות 13. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, המשטרה תזמן בקרוב את החשודים הישראלים לחקירה בקפריסין.

כזכור, ברשתות החברתיות הופצו סרטון ותמונת של הנערה והצעירים הישראלים ברגעים אינטימיים בחדר בית המלון בקפריסין. בסרטון שהופץ ברשת נשמע צעיר ישראלי צוחק כשברקע הנערה הבריטית בעירום מלא. כזכור, המתלוננת הבריטית חזרה בה מתלונתה והודתה כי המעשים נעשו בהסכמה מלאה, וכי בדתה את סיפור האונס כנקמה על צילום הסרטונים ללא ידיעתה.

סרטון הבריטית

אנחנו רוצים לעשות מעשה קצת חריג – אבל לדעתנו ולדעת גורמים שהתייעצנו בהם – הוא חשוב בעת הזו. אנחנו רוצים לדבר לא על אונס אכזרי שלא היה ולא על י"ב צדיקים – שעשו להם עוול נוראי – אלא על האמצע. על מה שבאמת קרה שם. על אותו צילום והפצה של סרטון שבמרכזו ניצבת צעירה בריטית – כנראה שיכורה שמצולמת ומבוזה.מכיוון שאנחנו לא נוהגים להראות כאן את אותם סרטונים שמופצים, שהפצתם היא עבירה על החוק בישראל – ומכיוון שבמקרה הזה אנחנו כן מרגישים שיש ערך לפרטים של מה שקרה שם – אז החלטנו לשדר רק את הסאונד האמיתי מתוך הסרטון תוך שאנחנו חותכים החוצה שאר קטעים בוטים – אלו רק עשר שניות לא קלות להאזנה – אבל למי שרוצה להבין את הסיפור כדאי לשמוע אותן היטב

Posted by ‎הצינור‎ on Monday, July 29, 2019

אחד הצעירים הישראלים שנעצרו בקפריסין התראיין לרשת ב', שם הוא ניסה להסביר למה לא הצטרף לחבריו במלון

אתה היית שם בתוך החדר?
אני הייתי מהניצבים מבחוץ, בסדר?! הסתכלתי ראיתי. לא רציתי להצטרף לזה, בחורה גויה. אני בן אדם מאמין, אני לא אוהב את הדברים האלה, אני לא אמור להיות אחראי לכל מה שמתרחש שם"

איך אתה מתייחס לביקורת?
"אנחנו יודעים את האמת והיא יצאה לאור, הנה עובדה שהיא בפנים ואנחנו בחוץ"

האזינו לראיון המלא

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.