חושש ממרד

גדעון סער יוצא לקרב הירושה: "אני מוכן"

תמונה – דוברות הכנסת
דרמה פוליטית: על רקע הדיווחים כי ראש הממשלה נתניהו שוקל לקיים פריימריז בזק במפלגה כדי לבסס את מעמדו, בכיר הליכוד גדעון סער הגיב בטוויטר בשתי מילים "אני מוכן" - פוליטיקה

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו שוקל אפשרות לקיים פריימריז בזק לראשות הליכוד. מטרת המהלך היא ניפוץ אשליית ״המרד בליכוד״ שלו מייחלות מפלגות אחרות, דבר שמעכב אותן מלהצטרף לממשלת אחדות. נמסר ממפלגת הליכוד

"אני מוכן" כתב גדעון סער בטוויטר

פעילי ליכוד זועמים הגיבו ברשתות החברתיות על ההחלטה של סער לצאת ראש בראש נגד נתניהו: "נצביע לבלד לפני שנצביע לסער"

הצביעו בסקר: מי עדיף בראשות הליכוד? סער או נתניהו

שר החוץ ישראל כץ מבכירי הליכוד הגיב: "תומך בנתניהו לראשות הליכוד במידה ויתקיימו בחירות מוקדמות לכנסת. אם בגלל סרבנות כחול לבן ופסילתם את נתניהו מלכהן כראש ממשלה יגזר על הציבור לקיים בחירות נוספות, הליכוד כולו יתאחד סביב נתניהו כמועמדו לראשות הממשלה. אני קורא לגנץ וחבריו לנהוג בתבונה ובאחריות ולאפשר הקמת ממשלה רחבה, כפי שנגזר מתוצאות הבחירות ומהצעת נשיא המדינה"

העיתונאי שמעון ריקלין תקף את סער: "כל מה שנתניהו אמר לפני שנה על גדעון סער והתיאום שלו עם רובי ריבלין מתברר כנכון. לכן ההדלפות מכיוון בית הנשיא על החנינה/ עסקת הטיעון. לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן.
מדובר במהלך משולב להפיל את נתניהו עם עוד שחקנים בזירה הפוליטית והמשפטית. אסור בשום אופן לתת לזה יד"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.