אלימות לצפייה

תיעוד: אלימות נגד שוטרים בירושלים

תמונה – מחאות החרדים
שוטרות הותקפו בבעיטות וגז מדמיע במהלך הפרות סדר של צעירים חרדים באיזור מאה שערים בירושלים, במהלך חגיגות שמחה בית השואבה - כך זה נראה בוידאו

העיתונאי יקי אדמקר, פרסם את תיעוד הוידאו האלים בטוויטר וחשף מה גרם למהומה: "עוד ועוד עדויות שאני מקבל בפרטי מלמדות על כך שקבוצה של נערים מקהילת שובו בנים של הרב ברלנד היא האחראית בעיקר לאלימות אמש נגד שוטרים ונהגים יהודים ו*ערבים* בכביש 1 בירושלים. זה כלל גם השפרצת גז מדמיע על שוטרות ופגיעה קשה ברכוש תוך איום ממשי על חייהם של חפים מפשע. לדברי עד ראייה שנכח במקום מס' שעות, הכל החל כשצעירים מהקהילה הזו עשו זיקוקים, ובחור חרדי שחלף במקום נחשד כמי שצילם. בלי לשאול, כן או לא, דפקו לו מכות וכתוצאה מכך אושפז בביה"ח

עוד כתב אדמקר ומץתח ביקורת: "זו לא התנהגות של חרדים, לא התנהגות של בני אנוש. זו התנהגות של עבריינים. איזו בושה. הלוואי והמשטרה תנקוט ביד קשה כפי שהיא עצמה הוכיחה לנו שיודעת לנקוט במקרים פחות דוחים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.