נגד הזרם

ישי ריבו: "בחרתי להקדיש את אחת ההופעות שלי"

תמונה – ישי ריבו
הזמר ישי ריבו יוצא להגנת הרב פירר שאולץ לבטל ערב התרמה לאחר סערת הפמיניסטיות: "בחרתי להקדיש לארגון המופלא "עזרה למרפא" שבראשותך את אחת ההופעות הקרובות שלי, כל הרווחים ממנה יועברו לעמותה ולקידוש השם שאתה עושה מדי יום" - הפוסט המלא

הזמר והיוצר ישי ריבו יוצא בפוסט תמיכה בפייסבוק ברב פירר יו"ר ארגון עזרא ומרפא: "חברים, אני רוצה לשתף אתכם במשהו אישי, שקרה לי לפני מספר חודשים."

"בערב יום השואה השתתפתי בערב משפחתי עם סבתא של אשתי, ניצולת שואה. לקראת סיום הערב התחלתי להרגיש כאבים קלים בבטן שהלכו והחמירו, באותו לילה הכאבים החריפו והפכו לבלתי נסבלים, בלית ברירה פניתי לבית החולים ושם גילו שיש לי אבנים בכליות, ועלי לעבור ניתוח בהקדם. ניתוח זה אף פעם לא נעים, אבל לכל החשששות האנושיים הטבעיים, הצטרפה אצלי מועקה גדולה, כל זה קרה כמה ימים לפני ההופעה בקיסריה – ועד שדברים יזוזו, ועד שאברר על מנתח טוב ועד ש, ועד ש… מה יהיה על כל אותם אנשים שפינו זמן ורכשו כרטיס להופעה?" כותב ריבו.

"ואז הפנו אותי לרב פירר והוא הפנה אותי לפרופסור דובדבני, שטיפל בי בצורה מדהימה. יומיים לפני המופע נכנסתי לניתוח, יומיים אחר כך שרנו ביחד בקיסריה והעפנו את השמיים, תודה לא-ל."

ברור לי שללא עזרתו המקצועית והאנושית של הרב פירר זה לא היה מתאפשר. לא נחשפתי מספיק לפעלו של הרב פירר, אבל מהעזרה העצומה שהגיש לי אני יכול ללמוד הרבה על כל 24 השעות שלו, כפול 365 ימים בשנה, כפול שנים רבות."

עוד מוסיף ריבו: "הבוקר נודע לי שלמרבה הצער אירוע ההתרמה לעמותה שלו בוטל מתוך שיקולים של הרב פירר. כאות תודה אישית לך הרב פירר ולפועלך, בחרתי להקדיש לארגון המופלא "עזרה למרפא" שבראשותך את אחת ההופעות הקרובות שלי, כל הרווחים ממנה יועברו לעמותה ולקידוש השם שאתה עושה מדי יום."

"ברור לי שבשמיים מחכה לכם הרבה הרבה הרבה יותר מזה, על כל רגע של פעילות למען כולנו."

נ.ב. הפוסט הזה נכתב מהלב, כגילוי אישי, וממש לא כאות פתיחה לדיונים בנושא. והלואי שרק נהיה בריאים, אוהבים ומכילים." סיים ריבו את הפוסט שגרף אלפי לייקים ותגובות.

חברים, אני רוצה לשתף אתכם במשהו אישי, שקרה לי לפני מספר חודשים.בערב יום השואה השתתפתי בערב משפחתי עם סבתא של אשתי,…

Posted by ‎ישי ריבו – Ishay Ribo‎ on Tuesday, 5 November 2019

גם הזמר עידן עמדי התייחס לסערת הרב פירר וכתב: "גילוי נאות לא הייתי מהאמנים המתוכננים להשתתף באירוע המקורי. כמו כל עם ישראל ישבתי בבית קראתי ושמעתי את מה שכלי התקשורת בחרו לפרסם על האירוע, את המילים, הניסוחים ובעיקר הטעיית הדעת והציבור. ואולי דוקא כי הייתי מהצד יכולתי להרגיש כמה הסיטואציה הזאת לא הוגנת בעיני ופוגעת בשורש המטרה שלנו כעם", כותב עמדי.
.
עוד הוסיף: "אני מכיר את הרב פירר מכמה מפגשים ובעיקר מכיר את פועלו. אדם שמקדיש את כל חייו לעם ישראל. כולו. לכל נשיו ואנשיו, לכל ילדיו. אדם ששם את עצמו כדי לעשות טוב ולהשפיע לטובה על המציאות של כולנו. כדי להקל ולו במעט על מי שנמצא בזמנים קשים. ואותו אדם הוא גם אדם דתי. אני האחרון לתמוך בהדרת נשים. אבל גם הראשון לתמוך בכיבוד אמונה ותפיסת עולם של אדם אחר. אמונה שאין בה מטרה לפגוע, אלא רק לבקש את הזכות לכבדה."
.
לסיום כתב עמדי: "כואב לי על האמנים שנפלו למלכודת הזאת שטמנו להם אנשים שידם קלה על גפרורי השנאה וכמובן שאם ירצו בי, אגיע בשמחה להופיע בהתנדבות מלאה ממש כמו שהרב עושה כל חייו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!