סערה בפרקליטות

פרקליטת המדינה מוותרת על המינוי

תמונה – משרד המשפטים
לאחר הביקורת החריפה של היועמ"ש ועיתונאי השמאל, עו"ד אורלי בן ארי גינזברג הודיעה על החלטתה לוותר על מינוייה לממלאת מקום פרקליט המדינה - שר המשפטים אוחנה תוקף בתגובה: "ברור שהיו לחצים כבדים והם הבשילו בסופו של דבר להחלטתה של אורלי, סוג של אקדח על השולחן" - פרשן חדשות 12 עמית סגל חושף מידע מתוך סגירת חקירת היועץ המשפטי מנדלבליט בפרשת הרפז - צפו

עו"ד אורלי בן ארי גינזברז החליטה לוותר על מינוייה לממלאת מקום פרקליטת המדינה לאחר לחצים כבדים. כזכור, שר המשפטים אמיר אוחנה החליט בשבוע שעבר למנות את עו"ד בן ארי למ"מ פרקליט המדינה, דקות לפני טקס המינוי הוציא השופט מני מזוז צו הקפאה שגרם לאחר מכן לאורלי בן ארי לוותר.

שר המשפטים אמיר אוחנה הגיב בראיון לפגוש את העיתונות: "ברור שהיו לחצים כבדים והם הבשילו בסופו של דבר להחלטתה של אורלי, סוג של אקדח על השולחן"

פרשן חדשות 12 עמית סגל חשף באולפן שישי פרטים מסגירת התיק של היועמ"ש מנדלבליט בפרשת הרפז.

https://www.youtube.com/watch?v=SGBM5Tn4clE&feature=emb_title

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.