דומה למקור?

השר אוחנה חוגג: 4 שנים בכנסת

תמונה – פייסבוק אמיר אוחנה
היום לפני ארבעה שנים נבחר שר המשפטים אמיר אוחנה לראשונה לכנסת ישראל, "אני עדיין זוכר את הצו: לזכור את יומי הראשון, ואת מה ואיך שבאתי לעשות כאן. לבקש טוב, לרדוף טוב, לעשות טוב" - צפו בנאום הבכורה ובברכת נתניהו

שר המשפטים אוחנה כתב הבוקר בפוסט שפרסם: "אתמול לפני ארבע שנים נשאתי את נאום הבכורה שלי בכנסת. אני עדיין זוכר את הצו: לזכור את יומי הראשון, ואת מה ואיך שבאתי לעשות כאן. לבקש טוב, לרדוף טוב, לעשות טוב."

עוד כותב השר אוחנה: "לזכור כי ספרי ההיסטוריה נכתבים בעוד אנו מדברים והמציאות אינה קופאת במקום – ולחשוב היטב באיזה צד של ההיסטוריה נרצה שיזכרו אותנו."

נאום הבכורה בכנסת

אתמול לפני ארבע שנים נשאתי את נאום הבכורה שלי בכנסת.אני עדיין זוכר את הצו: לזכור את יומי הראשון, ואת מה ואיך שבאתי לעשות כאן. לבקש טוב, לרדוף טוב, לעשות טוב. לזכור כי ספרי ההיסטוריה נכתבים בעוד אנו מדברים והמציאות אינה קופאת במקום – ולחשוב היטב באיזה צד של ההיסטוריה נרצה שיזכרו אותנו.

Posted by ‎Amir Ohana – אמיר אוחנה‎ on Sunday, December 29, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.