אורחים מעזה

צפו: חמינאי ממרר בבכי על מות סולימאני

תמונה – press tv
מנהיג הטרור האיראני האייתולה עלי חמינאי הספיד בבכי את מפקד 'כוח קודס' קאסם סולימאני שחוסל בידי צבא ארה"ב - וגם: מנהיג חמאס בעזה תועד משתתף בהלוויה בטהרן - בטלוויזיה האיראנית שודרה הבטחה לפרס של 80 מיליון דולר למי שיביא את ראשו של נשיא ארה"ב טראמפ כנקמה - צפו

חמינאי מקדימה: מנהיג ארגון הטרור בעזה איסמעיל הנייה ומזכ"ל הג'יאהד האיסלמי השתתפו בהלווית הענק בטהרן יחד עם מנהיג איראן חמינאי. הנייה גם הספיד את סולימאני בפני עשרות אלפי בנים אדם.

אמו של החייל הדר גולדין ז"ל תקפה בחריפות את רה"מ נתניהו: "המתנות שנתניהו מחלק לחמאס: לפני חודש איסמעיל הניה קיבל אישור לצאת מעזה לראשונה מ״צוק איתן״ המגבלה היתה שלא יגיע לאיראן. הבוקר, בניגוד לסיכומים עם מצרים, הגיע לטהראן ללוויה של קאסם סולימאני. טועה מי שנותן להניה לטייל בעולם כמו מדינאי חופשי מבלי להפעיל עליו לחץ ולדרוש את השבת הבנים"
https://twitter.com/Goldin1991/status/1214083630089277440?s=20

בתקשורת האיראנית שודרו תמונות של מנהיגי הקהילה היהודית באירן שהגיעו לנחם את משפחת סולימאני.
https://twitter.com/knmd8/status/1213894588487929856?s=20

נשיא ארה"ב הגיב בטוויטר לתלונות של חברי המפלגה הדמוקרטית, כי נשיא ארה"ב לא עדכן אותם על המבצע לחיסול סולימאני, טראמפ צייץ בתגובה להם ולאיראנים: "אני מודיע כאן בטוויטר שכל מתקפה איראנית נגד אמריקנים תוביל לתגובה מהירה ובלתי פופורציונלית, אז אני מעדכן אתכם כאן בטוויטר", צייץ הנשיא טראמפ.

ברשת לגלגלו על האיראנים שצועקים מוות לארה"ב ומשתמשים ברכב אמריקאי שברולט

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.