תיעוד וידאו

תיעוד: מנהל מוסד נעצר בירושלים

תמונה – דוברות המשטרה
הוארך ב7 ימים מעצרו של החשוד שנעצר הבוקר לאחר חקירה סמויה בפשיטה משטרתית על קהילה סגורה ובה עשרות נשים וקטינים תחת תנאי עבדות ועושק 'בניצוחו' של החשוד המרכזי בשנות ה 60. - צפו בפשיטה

בית המשפט השלום בירושלים האריך ב-7 ימים את מעצרו של החשוד המרכזי בפרשיה שנחשפה הבוקר ועוסקת בחשד על התנהלות בקהילה סגורה ובה עשרות נשים וקטינים תחת תנאי עבדות ועושק. נעצר בעבר ושוחרר.

ראשיתה של הפרשה בדיווחים שהגיעו לידי יחידת ההונאה ופשיעה כלכלית של מחוז ירושלים, מהם עלה חשד לקיומה קהילה הפועלת במעטה של סמינר נשים שחיות יחד עם ילדיהם בדוחק וצפיפות במתחמי המגורים, כשבראש הסמינר עומד אדם שעפ"י החשד מבצע עבירות שונות כלפיהן וכלפי ילדיהן, וזאת במשך שנים ארוכות.

עם התקדמות החקירה שלוותה ע"י הפרקליטות (אזרחית), אספו חוקרי המשטרה לאורך החודשיים האחרונים עדויות וראיות שהצביעו על החשוד המרכזי (שנות ה- 60, ירושלים), כמי שעומד בראשה של הקהילה, ועפ"י החשד שולט באופן אבסולוטי בחייהן של כ – 50 הנשים, המתגוררות במתחם ונתונות למרותו עד לכדי בידודן מהחברה ומבני משפחותיהן, ובנוסף עלה כי הילדים עד גיל 5, מוחזקים מדי יום במתחם בבידוד מוחלט.

עוד עלה, כי כלפי אותן נשים, נוקט החשוד עפ"י החשד בדרכי ענישה שונות, וכי הן עובדות במקצועות שונים שאושרו ע"י החשוד, כשחלק משכרן מועבר ישירות לידיו, אותו משלשל לכיסו הפרטי.

לפני זמן קצר, כאמור עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו כוחות המשטרה בהם לוחמי מג"ב בשיתוף המרכז הישראלי לנפגעי כתות, גורמי הרווחה, כב"ה, מנהל הגז, מחלקת ההנדסה של עיריית ירושלים ומשרד החינוך, על המתחם בשכונת הבוכרים, ועצרו את החשוד המרכזי וכן 8 נשים נוספות שעפ"י החשד פעלו יחד עמו.

בשלב זה, מתמקדים מאמצי המשטרה יחד עם הגופים הנוספים במתן מענה ראשוני לטיפול בקטינים וכן בבדיקת מתחם המגורים.

כלל החשודים שנעצרו, הובאו לחקירה בחשד לעבירות עושק והחזקה בתנאי עבדות, שבסיומה יובאו מי מהם בפני בית משפט השלום לדיון בעניינם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!