צפו בוידאו

מרגש: הזוג נתניהו חגגו יום הולדת למיקה

תמונה – חיים צח לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו חגגו הערב יום הולדת 20 למיקה ליפסקר, המתמודדת עם מחלת הסרטן, אותה מלווה הגב' נתניהו מזה כעשור. - צפו

רה"מ נתניהו בירך את מיקה ואמר: "מיקה, אנחנו חוגגים איתך 11 שנים ביחד. אנחנו רואים את הנשמה שלך, את האצילות שלך, את המשפחתיות שלך ואת החוכמה שלך".

הגב' שרה נתניהו בירכה את מיקה ליום הולדתה ואמרה: "אנחנו מאחלים לך רפואה שלמה, אושר ושמחה. את ילדה אמיצה וגיבורה".

רעיית רה"מ הכירה את מיקה לפני כעשור במסגרת פעילות התנדבותית של עמותת "רחשי לב", אותה מלווה הגב' נתניהו. השתיים נמצאות בקשר רציף עד היום והגברת נתניהו מזמינה את מיקה לאירועים שונים כמו טקסי המשואות ביום העצמאות וכן למונדיאל שהתקיים במוסקבה ב-2018.

הגב' נתניהו העניקה למיקה קולאז' תמונות משותף של שתיהן מאירועים שונים עם הקדשה בה כתוב: "למיקה היקרה, מזל-טוב ליום הולדתך, ברכות מכל הלב, הרבה שמחה ובריאות. את גיבורה ואמיצה ואנחנו מעריצים ואוהבים אותך. באהבה, משפחת נתניהו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.