צפו בוידאו

תושב עראבה חשוד בהשחתת המצלמה

תמונה – מתוך הסרטון
לאחר פרסום הסרטון ברשתות החברתיות, המשטרה עצרה גבר בן ה-29 תושב עראבה, החשוד כי השחית מצלמה משטרתית על כביש 65 סמוך לעפולה - צפו

הערב הובא לידיעת המשטרה אודות סרטון שרץ ברשת בו מתועד נהג הפוגע באמצעי אכיפה (מצלמות טקטיות) על כביש 65 באזור עפולה, כאשר הוא נראה עוצר באופן מסוכן ובריוני באמצע הכביש, יורד מהרכב ניגש למצלמות ועוקר אותן ממקומן תוך שהוא משליך אותן הצידה.

המצלמות הטקטיות כאמצעי אכיפה טכנולוגי, ממוקמות לכל אורך הכביש במטרה לאכוף עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש כגון: שימוש בנייד בזמן נהיגה, נסיעה בשול, נסיעה בשטח הפרדה, עבירות היסח הדעת ועוד.

מהמשטרה נמסר: "כאמור, מיד עם קבלת הסרטון בוצעו מספר פעולות חקירה של היחידה המרכזית שהובילו תוך זמן קצר, לאיתורו ומעצרו של החשוד בן ה-29 תושב עראבה. בשעה זו הנ"ל נחקר בגין המיוחס לו בתחנת המשטרה.

אנו רואים בחומרה פגיעה בתשתיות אמצעי האכיפה של המשטרה אשר מטרתן להרתיע ולמנוע תאונות דרכים ונפגעים, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למצות את הדין עם העבריינים כפי שפעלנו באירוע זה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!