"תגני את קונטאר"

לא מתנצלת: ח"כ יזבק מבל"ד מגיבה

תמונה – וועדת הבחירות המרכזית
וועדת הבחירות המרכזית בראשות השופט ניל הנדל, דנה הבוקר בעתירות שהוגשו בבקשה לפסול את ח"כ היבה יזבק מבל"ד מלרוץ לבחירות לכנסת, בגלל ששיתפה בעבר פוסטים המסיתים לטרור נגד מדינת ישראל - יזבק: "הימין הקיצוני מנסה להסתיר את העוול האמיתי, את מדיניות הכיבוש, הדיכוי והמצור נגד העם הפלסטיני. זו עמדתי הפוליטית ואיני מתכוונת להתנצל עליה" - צפו

ח"כ יזבק בנאומה לחברי וועדת הבחירות לא התנצלה: "למען הסר ספק, אני חוזרת ומדגישה שמעולם לא קראתי לאלימות, וגם לא התכוונתי להלל את השימוש באלימות. ניסו לבנות לי תדמית של אישה מפלצת שלא אכפת לה מרצח של ילדים. אבל המפלצת הזו שיצרו הימין הקיצוני פשוט אינה קיימת. הימין הקיצוני מנסה להסתיר את העוול האמיתי, את מדיניות הכיבוש, הדיכוי והמצור נגד העם הפלסטיני. זו עמדתי הפוליטית ואיני מתכוונת להתנצל עליה".,אמרה יזבק בתגובה לטענות נגדה.

יפסלו את יזבק? דיון סוער בוועדת הבחירות המרכזית

Posted by ‎באזזנט‎ on Wednesday, January 29, 2020

עו"ד בן גביר שעתר לוועדת הבחירות בבקשה לפסול את ח"כ יזבק: "עומדים כאן דני הרן הי"ד, שהמחבל השפל סמיר קונטאר ירה בגבו אל מול בתו הקטנה. עינת הרן הי"ד, שאותו רוצח נאלח רוצץ את ראשה בסלע, והתינוקת הקטנה יעל הי"ד שנחנקה למוות לאחר שאמה ניסתה להסתיר אותה. עומדים כאן השוטרים שהמחבל השפל רצח. יחד איתנו, עומדים גם שלושים וחמישה קדושים שנרצחו בידי המחבלת השפלה דלאל מוגרבי, ועוד ועוד נרצחים. דמם זועק, אך קולם לא יישמע. אהיה אני להם לפה, ואבקש מכבודכם לפסול את יזבק מלהתמודד בבחירות לכנסת".

דיון סוער בוועדת הבחירות על פסילת ח"כ יבה יזבק מבל"ד – תומכים? שתפו

Posted by ‎באזזנט‎ on Tuesday, January 28, 2020

בנוסף, בן גביר תקף את היועמ"ש, שכזכור קבע כי אין למנוע מיזבק להתמודד, על כך שביקש מיזבק הבהרה כדי לקבל את עמדתה ה"עכשווית" בשונה מחבר עוצמה יהודית, ד"ר מיכאל בן ארי, כאשר ביחס אליו קבע היועמ"ש כי תצהירו לפיו אמירותיו מתייחסות לאויבים בלבד אינו קביל, שכן לשיטת היועמ"ש אמירותיו המקוריות הן שקובעות – מה שאין כן אצל יזבק, כאשר במקרה שלה היועמ"ש קיבל את תצהירה שהוגש רק שלשום. אני מבקש מכם, כבוד חברי הועדה, לעשות היום צדק – ולפסול את תומכת הטרור מהתמודדות לכנסת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.