ממש כועס

זעם מצרי: "אתם חזירים, אני יורק עליכם"

תמונה – youtube
מגיש בכיר בטלוויזיה המצרית משתלח בנשיא ארה"ב טראמפ, נתניהו, סעודיה, איחוד האימרויות ובחריין, בעקבות תמיכתם בעסקת המאה והשתתפות שגרירי בחריין ועומאן בבית הלבן: "תתביישו לכם שליטי הבושה. אתם חזירים, אני יורק עליכם" - צפו

הישאם עבדאללה, מגיש בכיר בטלוויזיה המצרית לא אהב את הכרזת נשיא ארה"ב טראמפ והתודה שאמר לשגרירי מדינות ערב שהשתתפו בהצהרה בבית הלבן: "הנעל שלי על הראש שלך, יא בחרין, על ראשך יא בן זאיד, נשיא איחוד האמירויות, יא עומאן, יא סעודיה. פלסטין ערבית וירושלים בירת פלסטין, מי ייתן שתיכשל עסקת המאה, תחי פלסטין חופשייה. בושה לכם שליטי הבושה, חזיר יותר טהור מכם, טפו עליכם!"

לקינוח טינף עבדאללה וטינף: "נתניהו אתה מגעיל.נפיל את עסקת המאה ופלסטין תהיי חופשית. אתם (מנהיגי ערב) שליטי הבושה, תתביישו לכם. אתם חזירים, אני יורק עליכם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.