סיכן עשרות

תיעוד: חולה קורונה מאומת ברח מבידוד ונתפס באוטובוס מלא נוסעים

תמונה – דוברות המשטרה
חולה קורונה מאומת ברח מבידוד ונסע באוטובוס ציבורי לירושלים ונעצר לחקירה על ידי השוטרים בסמוך למחלף חמ"ד בחשד להפצת מחלה בזדון. בני משפחתו הם אלו שפנו למוקד המשטרה

חולה קורונה מאומת נעצר על ידי המשטרה לפני שעה קלה היום (ראשון) בעודו נוסע באוטובוס לירושלים.

על פי נתוני החקירה הראשונית, במוקד המשטרה התקבל בשעות הצהריים מידע אודות חולה מאומת בנגיף הקורונה על ידי בני משפחתו, שנמצא על אוטובוס ציבורי בכביש 1 לכיוון ירושלים.

כחלק מפעילות המשטרה לאכיפת הנחיות צו בריאות העם, הצליחו השוטרים תוך דקות לעצור את האוטובוס סמוך למחלף חמד ואיתרו את החולה בנגיף. החולה נעצר לחקירה בחשד להפצת מחלה בזדון.

בנוסף, התגלה לשוטרים כי נהג האוטובוס פעל שלא כהנחיות כאשר העלה 34 נוסעים.

השוטרים מסרו לנוסעי האוטובוס כי באו במגע עם חולה מאומת וכי עליהם להיכנס לבידוד ולדווח על כך למשרד הבריאות. בנוסף, נהג האוטובוס נקנס ב-5,000 ש"ח בגין הפרת הנחיות צו בריאות העם על הסעת נוסעים מכל הכמות המותרת והוא עוכב לחקירה.

https://buzznet.co.il/news/45267/

ממשטרת ישראל נמסר כי "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!