סגר במקום סדר

השר דרעי: "סגר בכל המדינה מערב ליל הסדר"

תמונה – דוברות הכנסת
לקראת סגר כללי במדינה בליל הסדר, שר הפנים אריה דרעי הכריז על כוונת הממשלה לעוצר בכל ישראל בליל הסדר וכי כל רכב יצטרך להסביר את נסיעתו "אף אחד לא יעשה קומבינה, זה החיים שלכם".

לקראת סגר כללי בליל הסדר. שר הפנים, אריה דרעי, בראיון בחברת החדשות אמר כי בכוונת הממשלה להטיל עוצר על כל המדינה באמצעי להתמודדות עם נגיף הקורונה "שוקלים ברצינות שאף אחד לא ייצא מהבית פסח".

דבריו של דרעי באים לאחר שבבית החולים שערי צדק דיווחו על פטירתה של בת 98, ובכך עלה מניין הקורבנות מנגיף הקורונה ל-48.

על פי נתוני משרד הבריאות, מספר נדבקי הקורונה בישראל עומד על 8,430 מתוכם 139 במצב קשה. 7,515 מהחולים במצב קל, ו-182 במצב בינוני. כ-514 מהחולים החלימו ושוחררו.

מהנתונים עולה כי ביממה האחרונה חלה עליה מתונה, כשרק 412 חולים חדשים אובחנו.

דרעי: עשו רצח אופי לליצמן

שר הפנים התייחס להחלטה לעוצר כללי ואמר כי "עם כל כאב הלב, אסור יהיה לצאת" וכי כל מכונית בכביש שתצא בערב פסח תצטרך לנמק לאן היא נוסעת "שאנשים יתכוננו לזה, אף אחד לא יעשה קומבינה, זה החיים שלכם. אנחנו לא אנשים רעים, לכן אנחנו עושים את כל הצעדים שנקטנו".

לדבריו, בממשלה שקלו לעשות עוצר כבר לפני כמה שבועות אך לא רצו לשתק את המדינה כלכלית.

כזכור, על העיר בני ברק הוטל כבר סגר לאחר התפרצות הנגיף בעיר, והממשלה שוקלת החלת "אזור מוגבל" גם בחמש שכונות בירושלים: מאה שערים, גאולה, הר נוף, בית חנינה ובית צפאפא.

על הדיווחים על שר הבריאות, יעקב ליצמן, אמר דרעי בראיון לחברת החדשות: "כואב הלב על רצח האופי נגד השר יעקב ליצמן".

דרעי הוסיף "כולם גאים במדינת ישראל שהיא בטוחה מול הרבה מדינות בזכות החלטת ליצמן לסגור את השמיים מסין כשכולם הופתעו. מגיע לו יישר כוח על מה שהוא עשה במשרד הבריאות, דיי לרדיפה הזו".

יונית לוי לדרעי: מסקרים את החברה החרדית בצורה רצינית

בתחילת הראיון בחברת החדשות, מחה שר הפנים אריה דרעי על מונולוג ההסתה של רינה מצליח באולפן שישי האחרון נגד החברה החרדית.

יונית לוי לדרעי: "מסקרים את החברה החרדית בצורה רצינית"

"בכאב לב ובשברון לב", אמר דרעי "מה שנעשה בליל שבת באולפן שלכם עם הגברת רינה מצליח, אני יודע שהסתייגתם ואני יודע שלא כולם הסכימו. אבל זה לא יכול להיות".

לוי קטעה את דבריו ואמרה כי "אני חושבת שאנחנו מסקרים את החברה החרדית בצורה מאוד עמוקה ורצינית".

https://twitter.com/barazani777/status/1246850113210920965

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!