פרשת רינה מצליח

יונית לוי לדרעי: "מסקרים את החברה החרדית בצורה רצינית"

תמונה – חדשות 12
שר הפנים אריה דרעי, מחה בראיון בחברת החדשות על דבריה של רינה מצליח באולפן שישי בו האשימה את רוב החרדים במשבר הקורונה. המגישה יונית לוי הסתייגה ואמרה כי הסיקור הוא מאוזן ורציני

בראיון לחברת החדשות, התייחסה המגישה יונית לוי הערב (ראשון) לביקורת של שר הפנים אריה דרעי על דבריה של העיתונאית רינה מצליח באולפן החדשות. דרעי מחה על דבריה של מצליח על החברה החרדית ואמר "בכאב לב ובשיברון לב, מה שנעשה בליל שבת באולפן שלכם עם הגברת רינה מצליח, אני יודע שהסתייגתם ואני יודע שלא כולם הסכימו. אבל זה לא יכול להיות".

לוי קטעה את דבריו ואמרה כי "אני חושבת שאנחנו מסקרים את החברה החרדית בצורה מאוד עמוקה ורצינית".

https://twitter.com/barazani777/status/1246850113210920965

https://buzznet.co.il/news/45267/

כזכור, במונולוג באולפן שישי האשימה רינה מצליח את רוב החרדים שהם לא מחויבים לצווי המדינה, ולמעשה מאשימה את רוב המגזר החרדי בהתפרצות הקורונה בבני ברק ובירושלים.

"יש פה ציבור ששנים לא מקבל את סמכות המדינה", אמרה מצליח, והביאה דוגמאות של פקידי מס הכנסה שנכנסים למאה שערים או בני ברק שנכנסים לבדוק את העסקים שם ונאלצים לצאת בליווי שוטרים, בעקבות התקהלות נגדם. "החרדים צריכים לקבל המדינה לטוב ולרע", אמרה מצליח, "החרדים מרגישים בלתי מחויבים לצווי המדינה".

העיתונאית דנה וויס התפרצה לדבריה של מצליח בטענה שאין אלו רוב החרדים אלא מיעוט, אך מצליח המשיכה בהתנגדותה: "זה רוב החרדים שמונהגים על ידי רבנים ועסקנים".

ריבלין נגד מצליח: "ביקשתי לצעוק צעקה גדולה

נשיא המדינה ראובן ריבלין מתייחס הבוקר להאשמות נגד הציבור החרדי בהפצת נגיף הקורונה: "במכירת החמץ שערכתי היום, ביקשתי לצעוק צעקה גדולה כנגד הקולות שאני שומע נגד הציבור החרדי. אנשים אחים אנחנו והערבות ההדדית היא נר לרגלנו."

"אסור להאשים ציבור זה או אחר בהאשמות שווא על הפצת מחלות ובוודאי שאין לפגוע בציבור שלם בגלל מעשים רעים של יחידים המתרחשים בכל חברה.", כתב הנשיא ריבלין.

ריבלין נגד מצליח: "ביקשתי לצעוק צעקה גדולה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.