עימות בוטה לצפייה

עימות בשידור חי: "אתה מתחיל עם פלסטיניות ברשת"

תמונה – באזזנט
סדי בן שטרית ממובילי מחאת הדגלים השחורים ובן דודו של השר אמיר אוחנה מהליכוד, התעמת בשידור חי בערוץ 13 עם העיתונאי ינון מגל על פינוי אוהל המחאה מול בלפור: "סמרטוט רצפה לקקן זה מה שאתה"

מתקפה בוטה: לאחר פירוק מאהל המחאה מול בלפור, סדי בן שטרית, ממובילי מחאת הדגלים השחורים התעמת בשידור חי בערוץ 13 עם העיתונאי ינון מגל ותקף אותו בחריפות: "סמרטוט רצפה, תמשיך ללקק לביבי את התחת"

באשר לתלונות השכנים אמר בן שטרית: "מה זה משנה שיעברו דירה, מה זה שכנים התלוננו? יש דמוקרטיה מותר להפגין גם השכנים בכיכר רבין מתלוננים נו אז מה" .

על פינוי המאהל המחאה מול בלפור אמר: "אני מאוד מצטער, כי אני הייתי מונע את זה בגוף שלי והיו צריכים לעצור אותי ואז עוד פעם היה טרללה והבן דוד השני…."

ינון מגל הגיב: "הם פשוט לא מקבלים את הכרעת הבוחר. זה מדהים. והחוצפנים האלה עוד מעיזים לפתוח את הפה כשעוצרים אותם כשהם חוסמים את הכביש"

סדי בן שטרית: "אתה חוצפן ואתה הולך להתחיל עם פלסטיניות ברשת, אתה מדבר איתי על דת סמרטוט רצפה. תמשיך ללקק לביבי את התחת"

בראיון לניר גונטז מהארץ אמר בן שטרית: "המצב במדינה הזוי. אוחנה הוא הסכנה הכי גדולה למדינת ישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.