מממן ההפגנה?

אהוד ברק: "ההפגנות רק יתגברו עד נפילת נתניהו"

תמונה – באזזנט
שר הביטחון לשעבר אהוד ברק מגיב על מעצרו של עו"ד גונן בן יצחק שנעצר אמש במהומות 'הדגלים השחורים' מול מעון ראש הממשלה בירושלים. צפו במעצר

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק ממשך במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו ומאיים: "עו״ד גונן בן יצחק, איש השב״כ לשעבר, במעצר שווא בעקבות הפגנה חשובה ומוצלחת בבלפור, שקראה לנתניהו להתפטר. אין סיבה כלשהי למעצר ויש לבטלו מייד. האיש הוא דור שלישי ללוחמים על ישראל בטוחה, חזקה ופורחת. ההפגנות רק יתגברו עד נפילת נתניהו. מעצרו של גונן רק יעצים אותן"
ראש הממשלה נתניהו גינה את המתקפה נגד העיתונאי אבישי בן חיים שהותקף במהומות בבלפור: "ההתקפה המבישה אתמול בהפגנת השמאל על העיתונאי ד״ר אבישי בן חיים, יחד עם האלימות שהשתוללה שם נגד שוטרים, ראויה לכל גינוי. בושה וחרפה."

ההתקפה המבישה אתמול בהפגנת השמאל על העיתונאי ד״ר אבישי בן חיים, יחד עם האלימות שהשתוללה שם נגד שוטרים, ראויה לכל גינוי. בושה וחרפה.

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Wednesday, July 15, 2020

גם שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן התייחס למהומות: "ביבי די! נכשלת בניהול המשבר הנוכחי. תודה על כל מה שעשית עד היום. הגיע הזמן לפנות את הבמה."

יאיר נתניהו צייץ במתקפה על אהוד ברק שלטענתו ממן את פעילי מחאת הדגלים השחורים: "האם ידעתם שבריונים בתשלום של אהוד ברק *רצחו* איש ליכוד בבחירות 1999? הוא כנראה מקווה לשחזר את ההישג…."

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1283368736817389569?s=20

רן כרמי בוזגלו צייץ: "למה יש לי תחושה שנושא עבודת המחקר שערך אהוד ברק עבור קרן וקסנר הוא "הפיכות שלטוניות"?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!