הפגנות ללא הפסקה

שישי בבלפור: מפגין עטור בתפילין באצבע משולשת

תמונה – צילום מוטי קסטל
אלפי מפגינים משתתפים כעת בהפגנות שישי מול מעון ראש הממשלה נתניהו בבלפור. במהלך ההפגנה תועד גבר עטור בתפילין כשהוא מסמן אצבע משולשת למצלמות. תיעוד

לאחר סערת הציצי והתערטלות הצעירה על סמל מנורת המדינה, מפגין בהפגנות שישי בבלפור, תועד כשהוא עטור בתפילין ומסמן אצבע משולשת למצלמות התקשורת.

השרה מירי רגב תקפה: "מפגן שנאת החינם נמשך בערבו של תשעה באב. מבזי מנורת המדינה מבזים כעת את התפילין. יש לחקור ולמצות את הדין עימם."

צוות המעקב של תנועת "אם תרצו" נמסר כי: "שוב אנו עדים לכך שאת המחאות מול בית ראש הממשלה מובילים אנשים הזוים ומסוכניםשמשחקים על הגבול שבין אנטי ציוני לאנטי יהודי ועושים הכל כדי לפגוע בכל ערך אפשרי. אנו קוראים לכל הארגונים והפעילים שלקחו בשבועות האחרונים חלק במחאות ברחוב בלפור לגנות ולהתנער מן האנשים האלה בכל לשון ובכל תוקף. אוי לאותה הבושה."

אחיו כתב ברשת: "לפני שאתם מקללים ומברכים. אז לשם שינוי מדובר באחי כן אח שלי יהונתן שעובר תקופה מאוד מאוד לא פשוטה בתקופה האחרונה לא שאני מצדיק את מה שהוא עשה ח"ו אבל הוא לא מודע לעצמו. עצוב לי להיכנס ככה לשבת. הוא ילד גדול והוא בחר כרגע לעצמו את החיים האלה. אבל שוב הוא אינו מודע למעשיו!"

תיעוד: מפגינות מתערטלות לחלוטין בהפגנות בלפור

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.