התמונות מליל הסדר יחזרו?

בדרך לסגר: רה"מ נתניהו תומך בסגר מלא מערב ראש השנה

תמונה – פרופ' גמזו, צילום: לע"מ
בעקבות העליה התלולה במספר החולים קבינט הקורונה מתכנס בשעה זו להחליט על צעדים, בין האופציות על השולחן, ריסון מהודק או סגר מלא, רה״מ נתניהו תומך בסגר מלא החל מערב ראש השנה.

קבינט הקורונה מתכנס ברגעים אלו בעקבות העליה המדאיגה במספר החולים, הבוקר דווח על 4000 חולים חדשים, לפי הערכות פרופ׳ גמזו יציג בפני קבינט הקורונה מספר אופציות בהן ריסון מהודק שיכלול סגירת מקומות בילוי ומסעדות, איסור מעבר בין ערים בראש השנה והגבלת יציאה מהבית. האופציה הנוספת המונחת על השולחן היא סגר מלא החל מערב ראש השנה ולמשך שלושה שבועות, באופציה הזו תומכים ראש הממשלה נתניהו, שר הבריאות אדלשטיין ומנכ״ל משרד הבריאות חזי לוי.

שר האוצר ישראל כץ הוא המתנגד הראשי לסגר כולל ואמר שיתנגד, סגר כללי לדעתו של שר האוצר ובכירי משרדו הוא מכת מוות לכלכלה הישראלית, גם שר המדע יזהר שי מתנגד למהלך ואומר שעדיין ראוי לבחון אופציות אחרות כמודל הרמזור של פרופ׳ גמזו.

החלופות שגמזו מציג בקבינט הקורונה
החלופות שגמזו מציג בקבינט הקורונה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.