ממלא מקום

צפו – גנץ: "אני מנהל פה את העניינים"

תמונה – ארכיון | משרד הביטחון
אמש המריא נתניהו לארה"ב, שר הביטחון בני גנץ שמחליף את נתניהו בתפקיד ראש הממשלה בזמן שנתניהו בחו"ל, תועד הבוקר: "אני מנהל פה את העניינים"

אמש בחצות המריא ראש הממשלה בנימין נתניהו למעמד ההיסטורי של חתימת הסכם השלום מול איחוד האמירויות ובחריין, הטקס יתקיים על מדשאות הבית הלבן, מעונו הרשמי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. כידוע, את נתניהו בתפקיד ראש הממשלה מחליף שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ. הבוקר, בתדריך שהעביר לעיתונאים, תועד גנץ מתבטא: "אני מנהל פה את העניינים". צפו:

מעמד חתימת ההסכם צפוי להתקיים מחר (שלישי) בשעה 19:00 שעון ישראל. אמש, עם עלייתו למטוס, וויתר ראש הממשלה על ההצהרה המסורתית לעיתונאים. במקומו דווקא מסר דברים קצרים ראש המוסד יוסי כהן, בין היתר אמר: "מדובר ברגע מאוד מרגש. עבדנו על זה הרבה שנים, ויהיו עוד מדינות". נתניהו צפוי לחזור ארצה טרם ראש השנה.

נתניהו ורעייתו שרה אמש בנתב"ג | צילום: לע"מ
נתניהו ורעייתו שרה אמש בנתב"ג | צילום: לע"מ

נתניהו ורעייתו שרה אמש בנתב"ג | צילום: לע"מ
נתניהו ורעייתו שרה אמש בנתב"ג | צילום: לע"מ

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.