אכיפה אלימה

תיעוד קשה: אשה מבוגרת נתפסה ללא מסיכה ונעצרה בכוח

תמונה – Israel Elkaslasi

הרשת סוערת: אשה חרדית מבוגרת נשלפה בכוח מהאוטובוס בירושלים לאחר שנתפסה ללא מסיכה וסירבה להזדהות בפני השוטרים חלקם סמויים שעלו לביקורת פתע באוטובוס בשעות הבוקר בכניסה לעיר ירושלים. כך זה נראה בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות ומעורר זעם בקרב הגולשים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "שוב אנו עדים לפרסומים כוזבים ומעוותים שאינם מציגים את ההתרחשות במלואה, בניסיון להכפיש את השוטרים והמשטרה. במהלך פעילת לאכיפת תקנות הקורונה, הבחינו השוטרים באישה שנסעה באוטובוס ציבורי כשהיא לא עוטה מסיכה כנדרש. כשהבחינה בשוטרים היא שמה את המסיכה על פניה כנדרש ובמשך דקות ביקשו ממנה שוטרת ושוטרים שהיו במקום שוב ושוב להזדהות בפניהם כחוק, אך היא בחרה לסרב בתוקף ולהתעלם מבקשותיהם בניסיון להכשיל את האכיפה".

עוד נמסר מהמשטרה: "בשלב מסוים היא החלה לגדף את השוטרים ולהקניטם ואף תקפה את השוטרת בפניה ותלשה לה את המסיכה. אז השוטרים נאלצו לעצור את האישה בגין התקיפה תוך שימוש בכוח עקב התנגדותה והיא נלקחה לחקירה במשטרה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.