בחמאס זועמים

התקפל: ארדואן קיבל את הנשיא הרצוג בשירת התקווה

תמונה – חיים צח לע"מ

14 שנה אחרי ניתוק היחסים והתקפות בלתי פוסקות נגד ישראל, נשיא טורקיה טאיפ ארדואן קיבל את פניו של נשיא המדינה יצחק הרצוג בארמון הנשיאותי בשירת ההמנון הישראלי התקווה.

מפגינים נגד ישראל מורידים דגלים שנתלו באנקרה

לפני שעלה למטוס אמר הנשיא הרצוג, "אני יוצא לביקור ממלכתי עם הנשיא טורקיה איתו אני מנהל דיאלוג טוב. היחסים בין ישראל לטורקיה חשובים לישראל וששובים לטורקיה ולראשונה מזה שנים רבות נקיים ביקור במדינה. בוודאי כשהסדר העולמי מתערער חשוב לשמר את היציבות באזור שלנו, והדגשתיצץ את זה בשיחותיי עם עמיתיו ביוון וקפריסין. מערכת היחסים בין ישראל לטורקיה ידעה עליות ומורדות, ונדע לבנות אותה כך שזה יתבטא במעשים ובכבוד הדדי בין המדינות

תנועת החמאס פרסמה הצהרה רשמית בו הביעה "דאגה וצער" על ביקור הבכירים הישראלים "במדינות ערביות", מבלי לציין את שמו של ארדואן, כך פרסם העיתונאי אבו עלי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.