חילופי אש

דיווח: עיתונאית מאל ג'זירה נורתה למוות בג'נין

תמונה – צילום אל גזירה

עיתונאית מרשת הטלויזיה אל גזירה, נהרגה הלילה בחילופי אש בין כוחות צה"ל לבין מחבלים במחנה הפליטים בג'נין.

על פי הדיוווחים, העיתונאית שירין אבו עאקלה, נפגעה בראשה, ועיתונאי נוסף נפצע מירי בגב. בצה"ל טענו כי החיילים השיבו אש לעבר מחבלים פלסטינים שירו לעברם והשליכו מטענים.

בכיר מועצת השורא, ח"כ לשעבר מאזן גנטיים מרה"מ הסית בעמוד הפייסבוקצשלומוכינה את חיילי צה"ל רוצחים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הגיב להאשמת אבו מאזן: "יו"ר הרשות מטיח בישראל האשמות ללא בסיס מוצק. על פי הנתונים שבידינו כרגע, יש סיכוי לא מבוטל שפלסטינים חמושים, שירו באופן פרוע, הם שהביאו למותה המצער של העיתונאית.

בנט הוסיף, הפלסטינים אף תועדו אומרים "פגענו בחייל, הוא שכוב על האדמה". אף חייל לא נפגע, מה שמעלה את האפשרות כי הם ירו ופגעו בעיתונאית. ישראל קראה לפלסטינים לביצוע ניתוח פתולוגי משותף וחקירה משותפת, בהסתמך על כל התיעוד והממצאים הקיימים, כדי להגיע לאמת. עד כה, הפלסטינים מסרבים.

כוחות צה"ל ימשיכו לפעול כנגד המחבלים בבסיסיהם, על מנת לשבור את גל הטרור הרצחני ולהשיב את הביטחון לאזרחי ישראל. בנט הוסיף, "אנו מגבים את לוחמינו".

מצה"ל נמסר: "כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו בשעות האחרונות במחנה הפליטים ג'נין, בסמוך לכפר בורקין ובמספר מוקדים נוספים ברחבי יהודה ושומרון על מנת לעצור חשודים בפעילות טרור. במסגרת הפעילות במחנה הפליטים ג'נין חשודים ביצעו ירי מסיבי לעבר הכוח והשליכו מטענים. הכוח השיב בירי. זוהו פגיעות. אין נפגעים לכוחותינו. נבדקת האפשרות כי נפגעו עיתונאים, ייתכן מירי חמושים פלסטינים. האירוע בבירור".

חבר הכנסת אחמד טיבי הגיב, "שירין אבו-עקלה הייתה הפנים של אל-ג'זירה כלפי העולם הערבי, אבטיפוס של עיתונאית אמיצה. בראיון לאריה גולן אמר טיבי כי אין שום הסבר בעולם לירי קטלני בה או או בכל עיתונאי אחר. לדבריו, חיילי צה"ל אינם מתחשבים בנוכחות של עיתונאים והמשפט "צה"ל מתחקר את האירוע" הוא פרובוקטיבי, שקרי ומקומם".

ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב, "‏מאז הבוקר תומכי הטרור והשמאל הסהרורי במתקפה שקרית נגד צה"ל ולוחמיו, רע"מ מצטרפת למתקפות ולדה-לגיטימציה, ובנט שותק ונמנע מלגבות את לוחמי צה"ל שפעלו בגבורה תחת אש, כדי לשמור על שרידותו הפוליטית שתלויה במועצת השורא. עוד תהום שהוא מדרדר את ישראל אליה".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!