גל טרור

הסלמה בשומרון: פצועה מיידוי אבנים וסיכול פיגוע בצומת תפוח

תמונה – אילוסטרציה, ארכיון לע״מ

ההסלמה בדרום נמשכת והערב שראלית כבת 70 נפצעה באורח קל בפיגוע אבנים שיודו לעבר רכבה סמוך לצומת יקיר הקטן שבשומרון. כוח מד"א חבר אליה והעניק לה טיפול רפואי. היא נפצעה מחלונות הרכב שהתנפצו בעקבות הפגיעות. דקות לפני כן מחבל פלסטיני בן 12 חמוש בסכין נעצר לאחר שהתכוון לבצע פיגוע דקירה בצומת תפוח.

 

הדיווח הראשוני על האירוע התקבל בשעה 21:04 במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על אישה שנפצעה כתוצאה מיידוי אבנים לעבר רכב סמוך לצומת יקיר הקטן ליד רבבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי והיא סבלה פציעה בגפיים משברי זכוכיות מחלונות הרכב.

 

ניסיון פיגוע הדקירה התרחש בזמן שלוחמים היו בפעילות שגרתית בצומת. הם זיהו דמות חשודה, ופתחו בנוהל מעצר חשוד וגם ירו באוויר כדי למנוע ממנו להגיע אליהם. החשוד בתגובה נכנע: הוא נשכב על הרצפה והחיילים הצליחו להשתלט עליו. הוא הועבר להמשך חקירה.

גם בשבוע שעבר אירע ניסיון פיגוע נוסף בבנימין, לאחר שמחבל תקף חייל צה"ל בפטיש במהלך פעילות מבצעית. החייל סיפר כי הרגיש שהפטיש פגע לו בראש, הוא צעק "מחבל" – וירה לעברו. "יצאתי מפוקוס לרגע. זה היה הזיה", סיפר החייל. "ההרגשה הייתה כמו בחלומות שאתה לא מצליח לרוץ ואתה נופל. אפילו לא ראיתי את הפנים שלו במהלך כל האירוע – פשוט יריתי בו כדור. אם לא הייתי נכנס, זו הייתה שחיטה מאחורה. הייתי מת ודאי".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.