חשש לשפיכות דמים

בנט: "ברגע האמת אף אחד אחר לא יילחם עבורנו"

תמונה – דוברות ימינה
דיווחים מסוריה: חיל האוויר הטורקי החל במתקפה אווירית נגד יעדי הכורדים בגבול טורקיה סוריה - בנט: "לעולם, מדינת היהודים, לא תפקיד את גורלה בידי מדינה אחרת, כולל ארה״ב ידידתנו." - מבזקים

חבר הקבינט לשעבר נפתלי בנט צייץ בטוויטר: "אני תפילה למען העם הכורדי המצוי תחת מתקפה טורקית אכזרית בשעה זו. הלקח שלנו מנסיגת ארה״ב פשוט: לעולמי עד, מדינת ישראל תגן על עצמה, בכוחות עצמה. לעולם, מדינת היהודים, לא תפקיד את גורלה בידי מדינה אחרת, כולל ארה״ב ידידתנו. ברגע האמת אף אחד אחר לא יילחם עבורנו." כתב בנט

הנשיא טראמפ הסביר ואיים בציויצים בטוויטר: "כפי שציינתי בחריפות בעבר, ורק כדי לחזור ולהזכיר, אם טורקיה תעשה משהו "שאני, עם חוכמתי האדירה ללא תחרות", יחשוב שזה עבר את הגבול, אני אהרוס ואחסל לחלוטין את כלכלת טורקיה. ( עשית זאת בעבר!). עליהם, עם אירופה ואחרים, להשגיח על המצב"

שגרירת ארה"ב לשעבר באו"ם תקפה את החלטת טראמפ: "הכורדים סייעו במאבקנו המוצלח נגד דאעש בסוריה. להשאיר אותם למות זו טעות גדולה."

דובר הכוחות הכורדים הגיב במסיבת עיתונאים עם כוחות הסורים הדמוקרטים: "ההחלטה היא דקירה בגב"

הבכיר הרפובליקני לינדזי גראהם צייץ בדאגה: "התוצאה הסבירה ביותר להחלטה אימפולסיבית הז,ו היא להבטיח את שליטתה של איראן בסוריה. לארה"ב אין מנוף כעת וסוריה תהפוך בסופו של דבר לסיוט עבור ישראל."

עוד כתב גראהם: "אני מרגיש רע מאוד בשביל האמריקאים ובעלי הברית שהקריבו את עצמם כדי לחסל את דאעש, מכיוון שהחלטה זו כמעט מבטיחה את התחדשותה של דאעש. כל כך עצוב. מסוכן מאוד. הנשיא טראמפ עשוי להיות עייף ממאבק באיסלאם הקיצוני. הם לא התעייפו מלהילחם בנו." כתב גראהם בטוויטר

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!