יוצא מגדרו

עיתונאי 'אל ג'זירה' שוב מעורר סערה

העיתונאי הבכיר פייסל אל קאסם, מגיש תוכנית פופולרית 'באל ג'זירה', תוקף את הערבים המקלקלים את ישראל ברשתות החברתיות: "יקירי לפני שאתה משתמש במילה ציוני כקללה. עליך ראשית להגיע לקצה הנעל של הציונות ונדבר אחר כך"

מגיש תוכנית הטלוויזיה הפופולרית ב'אל ג'זירה', פייסל אלקאסם אחריו עוקבים מיליונים מכל מדינות ערב, פרסם ציוץ שגרם לסערה בעולם הערבי: "כשרוב הערבים רוצים לקלל אותך הם אומרים עליך שאתה ציוני, כשהם יודעים שהמפעל המוצלח ביותר של המאה הקודמת והנוכחית הוא המפעל הציוני, בזמן שכל הפרויקטים הערביים נכשלו ובמיוחד הלאומיות והערביות. לכן יקירי לפני שאתה משתמש במילה ציוני כקללה. עליך ראשית להגיע לקצה הנעל של הציונות ונדבר אחר כך", כתב אלקאסם והסעיר את הרשת.

בעקבות הביקורת הרבה לצד תמיכה שקיבל בתגובה לפוסט כתב ושאל אל קאסם את עוקביו: "מי לדעתכם יותר מתקדם ודמוקרטי – ישראל או גופי השלטון הערביים?" התוצאות ברורות. עד לרגע זה מעל ל80 אחוז לטובת ישראל.

עוד כתב פייסל בביקורת על הערבים הסורים: "מה דעתם של עשרים מיליון מוסלמים סורים על מה שעושה השבחה אל-אסד עם קבריהם של מוסלמים בסוריה? איך אתה מאפשר לסקטרים אלה לרמוס את עצמות וגולגלותיהם של הרוגים שלך?"

https://twitter.com/kasimf/status/1226450736839614464?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.