ארדואן מגיב

נקמה טורקית: עשרות הרוגים לאסד וחיזבאללה באידליב

תמונה – צבא טורקיה
טורקיה הכריזה על יציאה למבצע צבאי נגד משטר אסד בסוריה. הלילה: עשרות הרוגים ומאות פצועים במתקפת כטב"מים של צבא טורקיה באידליב נגד מיליציות איראניות וחיזבאללה הנאמנות לאסד, זאת בתגובה להרג 30 לוחמים טורקים בשבוע שעבר. צפו

הסלמה קשה: בתקשורת הטורקית מדווחים על עשרות הרוגים ומאות פצועים במתקפת תגובה של צבא טורקיה נגד מטרות ובסיסים של מיליציות איראניות וחיזבאללה הלוחמות באידליב לצד משטר אסד ורוסיה. בשבוע שעבר נהרגו 30 לוחמים טורקים ונפצעו עשרות, במתקפה אווירית של סוריה נגד כוחות צבא טורקיה הלוחמים לצד המורדים באידליב.

עוד דווח, כי צבא טורקיה הצליח להחזיר לשליטתו עשרות כפרים באידליב שאסד ורוסיה כבשו בשבועות האחרונים. ברשתות החברתיות הופצו סרטונים בו נראים לוחמים טורקים עורפים ראשים של לוחמים מהמיליציות הנאמנות לאסד שנתפסו חיים או מתים.

עוד דווח, כי בתגובה לאי תמיכת אירופה בטורקיה, הורה ארדואן לשלוח אלפי פליטים שנמלטו מהלחימה בסוריה להסתער על גבולות יוון ואירופה, המשטרה היוונית הגיבה לבקבוקי תבערה שנזרקו מעבר הגבול באמצעים לפיזור הפגנות.

https://twitter.com/BANDAR_ABADAN/status/1233900080601665539?s=20

לאחר הרג 30 חיילים מצבא טורקיה באידליב, פרסמה שגרירות ישראל בטורקיה, ציוץ תנחומים בטוויטר על הרג הלוחמים הטורקים באידליב.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.