פייק ברשת

נשיא לבנון: "לא שוללים התערבות זרה בפיצוץ"

תמונה – צילום מסך
נשיא לבנון מישל עאון התייחס הבוקר לפיצוץ שהחריב את נמל ביירות ואמר, כי "נבדקת האפשרות של התערבות זרה". תומכי ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון מפיצים סרטונים מזוייפים ברשת, בטענה כי טיל נראה מעל הנמל רגע לפני הפיצוץ. צפו

לבנון מדממת וזועמת: לאחר הפיצוץ שהחריב את נמל ביירות והטענות על רשלנות של ארגון הטרור 'חיזבאללה' האחראים על ניהול הנמל, נשיא לבנון מישל עאון לא שולל אפשרות של התערבות זרה בפיצוץ: "נחקור גם אם מדובר בשיגור של רקטה או פצצה שהוטמנה".

משרד הבריאות הלבנוני דיווח על הבוקר, על מעל 150 אזרחים שנהרגו ומעל 5,000 בני אדם שנפצעו באסון הנמל.

בעקבות הזעם ההולך וגובר בלבנון על ארגון הטרור חיזבאללה, אנשיו מפיצים ברשתות החברתיות סרטונים ערוכים בניסיון להאשים את ישראל בהפצצה.

הבוקר דווח, במהלך הלילה איתרו לוחמי צה"ל רחפן שחדר לשטח מדינת ישראל באזור החרמון במרחב הגבול עם לבנון. הרחפן היה במעקב הכוחות והופל על ידי כוח צה״ל.

עוד נמסר: "צה״ל נמצא במוכנות גבוהה בזירה הצפונית ולא יאפשר כל הפרה של ריבונות מדינת ישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.