ארדואן כועס

צפו: התגובה הפלסטינית להסכם עם האמירויות

תמונה – צילום מסך טוויטר
פלסטינים זועמים על הסכם השלום שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות דרכו על תמונתו של מנהיג האמירויות מוחמד בן זאיד, בכרזות נאצה שהוצפו הבוקר בהר הבית והסביבה. נשיא טוריקיה ארדואן: "שוקל להחזיר את השגריר מאבו דאבי". צפו

#فيديو شرطة الاحتلال تصادر العلم الفلسطيني واليافطات المناهضة لاتفاقية السلام بين "الإمارات وإسرائيل" خلال رفعها في ساحات الاقصى#VideoOccupation police confiscate the Palestinian flags and banners that are against the peace agreement between Israel and the UAE, which were raised in the courtyards of Al-Aqsa Mosque

Posted by ‎Wadi Hilweh Information Center – Jerusalem مركز معلومات وادي حلوة – القدس‎ on Friday, August 14, 2020

בתגובה להסכם השלום שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות, עשרות פלסטינים זועמים במסגד אלאקצא דרכו על תמונתו של מנהיג האמירויות בקריאות נאצה על הבגידה לטענתם בפלסטינים.

נשיא טורקיה ארדואן איים והודיע הבוקר, כי הוא שוקל להקפיא את היחסים עם איחוד האמירויות והחזרת השגריר הטורקי מאבו דאבי.

הבכיר הפלסטיני ג'בריל רג'וב הגיב בזעם על הסכם היחסים שנחתם וקרא למחאה עממית של הפלסטינים: "אם אתם רוצים שנשלם בדם כדי שתתעוררו – אנו מוכנים", אמר רג'וב בתגובה.

ראש הממשלה נתניהו הודה לנשיא מצרים: "אני מודה לנשיא מצרים א-סיסי, ולממשלות עומאן ובחריין על תמיכתם בהסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, שמרחיב את מעגל השלום ויטיב עם האזור כולו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.