לא רוצים שלום

תיעוד: מוסלמים מהמפרץ הותקפו באל אקצא "ברה ברה"

תמונה – טוויטר
משלחת בכירים מהאיחוד האמירויות הותקפו מילולית בידי פלסטינים זועמים במהלך ביקורם במסגד אל אקצא שבהר הבית: "אל תדברו איתי זבל החוצה". באמירויות הגיבו עיתונאים בכירים: "תודה לאל שירושלים נמצאת בידי ישראל". צפו

זועמים על השלום: פלסטיים זועמים קיללו משלחת מוסלמית מהמפרץ שביקרו לראשונה במסגד אל אקצא שבהר הבית, לאחר הסכמים השלום שנחתמו בין המדינות למרות זעמם של הפלסטינים. עיתונאים בכירים מאיחוד האמירויות הגיבו: "תודה לאל שישראל מנהלת את המקומות הקדושים".

מוחמד סעוד שהותקף בהר הבית במהלך ביקורו לפני כשנתיים התייחס לאירוע וכתב: "פלסטינים לא מכבדים מתפללים מוסלמים מהמפרץ שהגיעו לאל אקצא היום, בדיוק כמו שהם עשו לי כשהייתי שם, הם לא רוצים שלום, חבל."

https://twitter.com/mohsaud08/status/1318098668864610305?s=20

עבד אלרחמן אללאחם, עו"ד וצייצן סעודי התייחס למתקפה נגד המשלחת וכתב: "חשוב מאוד שבאמירויות, בבחרין ובישראל יחפשו לאחר הסכמי השלום למצוא כלי לשחרר את מסגד אלאקצא מידי הפרחחים הפלסטינים, באופן שיבטיח הגנה על המבקרים באלאקצא מפני בריונות הפלסטינים. מה שקורה הוא אונס של אלאקצא על ידי הפרחחים המשתוללים האלה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!