העולם הערבי

כרגיל: בחריין והאמירויות הצביעו נגד ישראל באו"ם

תמונה – האו"ם

למרות הסכמי השלום שנחתמו עם בחריין ואיחוד האמירויות, אכזבה והישג גדול לישראל באו"ם. הצעת ההחלטה של ישראל לקידום יזמות וחדשנות עברה ברוב חסר תקדים של 144 מדינות תומכות, למרות ההתנגדות של מדינות ערב כולל בחריין, סודן ואיחוד האמירויות ועוד.

שגריר ישראל החדש באו"ם גלעד ארדן אמר: "זהו הישג חשוב שמחזק את מעמדנו כמובילים בעולם בתחומי היזמות והחדשנות. לצערי, יש כאן מדינות שמכירות בחשיבות ההצעה ובכל זאת הצביעו נגדה. ההתנגדות שלהן נובעת מאנטישמיות ושנאה לישראל והן צריכות להתבייש! ההצבעה הלילה היא מסר חד וברור ואני גאה בה."

בחריין, איחוד האמירויות, מצרים וירדן ועוד נגד

המסבירן הישראלי הפופולרי בעולם הערבי, וחוקר במרכז בגין סאדאת, ד"ר אדי כהן תקף: "צריך לשים קץ לזלזול של מדינות ערב כלפי מדינת ישראל ולהחזיר את הכבוד הלאומי הראוי למדינה ולעם. אותו כבוד שאבדנו כדי לרצות את הערבים ומנהיגי ערב. ישראל הגישה הצעת החלטה למוסדות האום. החלטה לוגיסטית ולא פוליטית ולא קשורה לפלשתינים. 144 מדינות תמכו. חוץ ממדינות ערב.כל מדינות ערב התנגדו גם אלה ששר החוץ שלהם עדיין בישראל. בחריין והאמיריות ירדן ומצרים ואף מרוקו כולם הצביעו נגד ישראל. איזה שלום איזה נעליים. השלום מתחיל מכאן עד לעמים. ואיך תגיב ממשלת ישראל? תתעלם ותמשיך להתחנף. וכך ימשיכו הערבים לזלזל בנו…"

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

הבוקר תקף ראש הממשלה נתניהו את התקשורת בטענה כי לא סיקרו כראוי את ביקור שר החוץ מבחריין: "אתמול הגיע לישראל שר החוץ של בחריין לביקור היסטורי. בחריין זו מדינה ערבית שעד לפני חודשיים כלל לא הכירה בישראל. אתמול שר החוץ שלה ביקר בבית ראש ממשלת ישראל בירושלים בירתנו. שינוי מדהים! ערוצי התקשורת לא חשבו שצריך לשדר את הביקור בשידור חי ועשו הכל כדי להצניע אותו. אתם יודעים למה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.