הגל השני

צפו: נתניהו ואדלשטיין מציגים את פרוייקטור הקורונה

תמונה – צילום מסך לע"מ
ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין ערכו מסיבת עיתונאים שם הציגו את פרוייקטור הקורונה רוני גמזו שיקבל את הסמכויות לניהול משבר הקורונה. צפו

במסיבת עיתונאים מיוחדת, הציג הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו את פרופ' רוני גמזו, הפרוייקטור שינהל את משבר הקורונה בישראל: "פרופ׳ גמזו יקבל את כל הסמכויות הדרושות ולצה״ל יהיה תפקיד מרכזי במאמץ. יחד איתו נקבל את ההחלטות המקצועיות והטובות ביותר לאזרחי ישראל. אנחנו נמצאים במלחמה וצריך לפעול מהר. בתחילת השבוע נאשר בממשלה ובכנסת את המענקים לכל אזרח שיגיעו אליכם. נביא עוד תוכניות כדי להזרים עוד כסף אליכם."

בנאומו קרא נתניהו למפגינים: "אני קורא למפגינים מכל צד שהוא – שימרו על ההנחיות והבריאות, ושימרו על כבוד המדינה שלנו. אל תבזו את סמלי המדינה כפי שראינו במופע המביש של המנורה בכנסת. אל תגררו את המדינה לאנרכיה, לאלימות ולתקיפת שוטרים. אנו מתמודדים עם הקורונה יחד – בערבות אישית ובדאגה הדדית. יחד נילחם וננצח."

באשר לשאלה האם יעמוד בהסכם שחתם עם בני גנץ על תפקיד ראש הממשלה או ילך לבחירות אמר נתניהו: "כל הכלכלנים אומרים שצריך להעביר תקציב עכשיו. הסיבה היחידה שנלך לבחירות הן בגלל התקציב, שותפי לממשלה, כחול לבן לא מוכנים להעביר את התקציב"

מכחול לבן נמסר בתגובה לדברי ראש הממשלה: "ראש הממשלה צריך להפסיק לדרדר לבחירות ולעשות שני דברים: לטפל במשבר הקורונה באמצעות תקציב ארוך טווח ולעמוד בהסכם שחתם עליו לפני חודשיים. אזרחי ישראל כבר הבינו: עם תרגילים פוליטיים אי אפשר ללכת לכספומט"

הצטרפו לשידור החי: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין מקיימים מסיבת עיתונאים במשרד הבריאות.וידאו: לע"מ

Posted by ‎ראש ממשלת ישראל‎ on Thursday, 23 July 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.